Arabada

Perşembe, Haziran 16, 2005



Bizim iki tatlı yaramazlar arabayla gezmeye bayılıyor. Ama Ege'nin asıl ilgisini ön koltuklar, özellikle de şoför koltuğu çekiyor. Araba koltuğuna onu oturtmak imkansız gibi birşey. Daha öceleri kandırmak için eline verdiğimiz anahtar, gözlük gibi numaralar artık iş yapmıyor. Bağırış, kıyamet oturtuyoruz zorla.
Yağmur koltuğunu seviyor. Dışarıyı seyrederek seyahet etmeyi tercih ediyor.


Geçen gün pideciden dönerken Ege kapı açılır açılmaz fıladı hemen ön koltuğa. Minübüs şöoförü edalarıyla başladı hemen direksiyonu cevirmeye, vites kollunu oynamaya.. Dörtlüleri açtı. Heryeri kurcaladı. Onu gören Yağmur durur mu, hemen ardından tabii. Bizim ki abi yaa hemen şoför koltuğuna kuruldu. Aman bir edalar, bir tavırlar, görmeliydiniz..



Tabi bu arada poz vermeyi de ihmal etmediler..


Arada hrılaşmalarda olmadı değil tabii...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

egem çok şanslısın,
güzel,sevimli ve yüzü hep gülen bir kuzenin var.
Umarım kavga edip birbirinizi üzmüyorsunuz.
Bu günlerin tadını iyi çıkartın. hep mutlu kalın.........
BABAN

Hanife dedi ki...

Merhaba Cengiz..
iNan cok egneiyorlar beraber.. Yagmur sabah Ege diye diye uyanıyor. Beraber oynamayı cok seviyorlar. Onları seyretmek buyuk zevk..
Sana mesaj yazdım cevap vermedin..

Adsız dedi ki...

slm hanıfe,ps bozuldu sana uzun zamdır yazamadım.buradan gordugun kadarıyla ıkınızın keyfı yerınde yanlız cengız bılmıyorum yanııı:) egeyı gormuyelı sankı daha buyumuz yagmurda cok tatlıı ıkınızıde cok opuyorum.
sebnem

Hanife dedi ki...

merhaba sebnemciğim...
bende ne zamandır acmadım. son 4 gundur olu gibi hastaydım. henuz ayakaga kaklktım. anjin olmusum.
bende sizi cok optum. arayacagım en kısa zamanda..

Hanife dedi ki...

merhaba sebnemciğim...
bende ne zamandır acmadım. son 4 gundur olu gibi hastaydım. henuz ayakaga kaklktım. anjin olmusum.
bende sizi cok optum. arayacagım en kısa zamanda..

Adsız dedi ki...

Thank you!
http://fpkzncxc.com/iemr/fyqn.html | http://arbsdyzb.com/fgrg/wrbi.html