Hallerimiz...

Pazartesi, Ocak 23, 2006

Domatesi almis eline 'anne mama, anne mama' deyip duruyor. Kahvaltisini da yapmisti oysa. Ben yemez diye ilgilenmedim pek. O da basladi isira isira yemeye. Cok komik oldu hali:) Kis ortasi domates cekti yani, oglumun cani.
Buzdolabini aciyor ve cani ne istiyorsa aliyor artik. Gecen gun agzina kadar dolu sutu almis eline, doke saca bana getirdi. Yumurtalari, ilaclari falan dolabta da olsa artik kolay, gorunebilir yerlere koymamak gerek. Gun gectikce daha cok sey ogrenme istegi artiyor. Kendi kendine yetebilmesi onu cok sevindiriyor. Istedigi seyi kendisi tek basina yapinca cok buyuk keyif aliyor.. Ama once bana yaptiriyor. Mesela, ismini yaziyorum kagida sonra kendi yapmaya calisiyor;))
Tabi heryerde unutulan kalemlerle duvarlarimizin hali felaket. Ev sergi saraylarina dondu fotograflarda da goruldugu gibi. Boyasiz bir yer yok..








Her zaman ki gibi yine gozluk olayi:))



8 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Hanife Merhaba, oğluşun çok şeker bi domates canavarı:)
Türkiye'den sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Canım benım nede ıstahla yıyor o domatesi :) gozluklu halıne bayıldım valla egosumun,gözluk cok yakısıyor annesı onada bu yaz bır gozluk gerekecek.Ikınızıde cokkkkkkk opuyorum.

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM... ARTIK ABİ OLDU ANNESİ KENDİ İŞİNİ KENDİ YAPIYOR TABİ NE MUTLU SİZE HELE BİRAZ DAHA BÜYÜYÜNCE AZ HASARLA İŞLERİNİ YAPMAYA BAŞLIYACAK VE DAHA MUTLU EDECEK ANNESİNİ BABASINI :)))))
BU ARADA İSTANBUL BEMBEYAZ KARLA KAPLIYIZ VALLA :)))))))))
KENDİNİZE İYİ BAKIN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Annelog merhaba,
Aslinda ilk kez boyle butun aldi eline, ben de hemen makinami aldim tabii:))
Sizin siteyi de ziyaret ettim. Cok hoz, evlatlarinizi Allah bagislasin..

Nihan ve Sebnem,
Ben de sizi opuyorum. Ege de ablalarini opuyormus. HArika opucuk veriyor biliyor musunuz? Telefonda bile iseyinde muccck diye ses cikariyor:))
Bembeyaz Istanbul'a daimi beyaz Montreal'den kocaman sevgiler....

Adsız dedi ki...

AY DOĞRU SÖYLÜYORSUN CANIM SİZ HEP KARLISINIZ DİMİ BİZ PEK ALIŞIK OLMAYINCA :)))TRAFİK FELÇ İŞLER GÜÇLER KALDI ALLAHTAN BUGÜN PEK KİMSE ARABAYLA ÇIKMAMIŞTA DÜNE NAZARAN İYİYİZ.
SEVGİLER BİZDEN SİZE........
NİHAN

Dilek'ce dedi ki...

Aman aman ne de büyümüs Ege herseyi kendi alirmis:) Bizim Buzdolabi yukaridan aciliyor ve bunun icin coooook mutluyum;)Yaziya ilgileri ne cabuk gelisti degil mi Hanife:) IFE de herkesin ismini önce bana yazdiriyor sonra da kendi yaziyor aklinca. Genelde kendi defterini kullaniyor, belki Ege'de de ise yarar, biz belki de duvarlarimizi böyle kurtardik 2-3 yerde bizimde sanat eserlerimiz var duvarlarda;)O domates yiyen kocaman adami öperiz!!!
Sevgiler

Hanife dedi ki...

Dilek'cigim merhaba,
Ne guzel senden mesaj almak:) Ozlemisim:)
Sorma ben evde degilim artik biliyorsun, yani gunumun cogu dukkanda geciyor. Babasi benim kadar ilgilenemiyor tabii. 'Olsun boyasin, yeter ki oglum mutlu olsun' diyor, 'ben boyarim duvarlari' diyor:)
Ben de aldim defter, kendinden yazisi silinen yazi tahtalari ama nafile. Ne yapalim kismet:)
Bizde sizleri opuyoruz....
Montreal'den kocaman sevgiler size..

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Burada kar aylarla kalkmiyor. O yuzden aliskiniz yani. Eskiden nasil mutlu olurdum yaginca yani Istanbul'da. Simdi 'ayyyy yine mi diyorum:))'
Insanoglu hep nankor:))