Okulda Dogumgunu Partisi

Cuma, Eylül 21, 2007

18 Eylul oglumun dogumgunuydu. Bu kez pasta alip,
okulunda arkadaslariyla kutladik dogumgununu.
 Okulun ikinci gunu olmasina ragmen, Ege ve 
arkadaslari o kadar guzel kaynasmislar ki, hepsi cok mutluydular ve her biri Ege icin resim cizip hediye hazirlamislardi.
Ben aksam kahvaltisi saatinde pastayi goturdum.


Burada siraya gidip el yikamaya ve cis yapmaya gidiyorlar.




Arkadaki sari sacli cocuk Ege'nin kankasi. Sabah karsilasinca birbirlerine sarilip, selamlasiyorlar..


Benim oglum yuzunu kuruluyor:)



Diger cocuklar el yikama islerini bitirene kadar ogretmen sarki soyletiyor ufakliklara.





Ve buyuk an!!!
Ege'ye sik bir ceket bulunuyor hemen, gunun onemine istinaden.
Hep bir agizdan happy birthday to you sarkisi soyleniyor..



Pastadaki muma dikkatinizi cekerim. Diego aski o kadar buyuk ki, mumu Dieogo desenli.



Ben fotografcilik gorevimi yerine getirip hemen eve dondum. Zira Ege cektigim her filmden sonra 'anne bakayim, getir' deyip duruyordu.




3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ege'nin yasi hayirli olsun.Allah size evladinizla gecireceginiz hayirli our nasib etson Hanife'cigim...

Bu arada Ege boymu atmis:))

Nihan Tankurt dedi ki...

nice mutlu yıllara canı benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:)
herşey gönlünce olsun
nihan

Hanife dedi ki...

Evet Gulenay,
Bayagi uzadi boyu. Goren 5-5,5 yasinda saniyor. Cok tesekkurler arkadasim.

Cok sagol Nihan'cigim..