Rocky Daglarinda

Pazartesi, Mart 24, 2008

Paskalya sayesinde uzun bir tatil yaptik. Cuma sabahi surpriz bir kararla bulundugumuz eyaletin turistik bolgesi olan Rocky Daglarina dogru ciktik yola. Gunesli ve eglenceli gecen bir yolculuk sonunda Banff'e vardik..
Hayatimda gordugum muhtesem yerlerden biri Banff. Bir doga harikasi..

Yemek ve kahve molalariyla gecen yolculuktan sonra, varisimiz gunun neredeyse sonunu buluyordu. Kalacak yeri ayarlamadigimiz icin sehirde yer bulmak ilk basta cok guc oldu, ama neyseki sansimiz yaver gitti ve sehri icinde bir yer bulabildik, otelin kiralanmamis tek odasi:)
Zira Ege artik hava karardi, eve donelim, uyuyalim demeye baslamisti. Sansimiza odayi bulduk cok sukur..



Yukardaki fotograf vardigimiz gun cekildi. Banff'e yaklasik 50 km kadar uzaklikta bulunan Louise Golunun onunde.
Gollerin hepsi donmus durumda. Hatta Loise golunde iki tane paten alani da yaratmislar. Ege patenleri olmadigi icin bayagi hayiflandi.
Louise Goluyle ilgili diger fotolar icin tiklayiniz.




Banff'in hemen disinda yer alan teleferik onundeki buz otobusu.  Goller uzerinde gezinti yapiliyor bu otobusle. Saniyorum, erime 
basladigindan simdilik turistlere poz vermekle yetiniyor..



Gezinin en guzel anlarini gecirdigimiz, yaklasik 2283 metre yukseklikteki Sulfur Dagindayiz.
Hava buz  gibi ama gunes sayesinde cok usumuyoruz neyse ki..

Alltaki fotografi oglusum cekti. Annesinin elindeki makinayi illa ki isteyince, boynuna 
taktik ve bu pozu yakaladi. O anda yanimizdan gecen bir kiz, isterseniz ben cekerim 
deyince, bizimki durur mu, hayir ben cekecegim diye cikisti zavalli kiza:)
Babasinin kafasi biraz kesilmis ama olsun, soguk ve gunesin etkisiyle bile iyi degil mi? 





Ertesi sabah kesiflerimiz sirasinda durup guzel fotograflar cektik..





Gecen sene Cengiz'in arkadaslariyla piknik yaptigi alan. Alttaki fotografta gorulen golun ustune cikip bir iki poz cekeyim dedim. O sirada 
derinlerden bir ses geldi ve sadece ben duydum! Cengiz'e soyleyince yakinlarda ayi vardir onun sesidir demez mi:) O sirada ayni ses yeniden! Evet, icerden buz kiriliyordu. Tabi hemen kosup karaya ciktim. Yoksa poz ugruna buz gibi gole dalmak hicte iyi olmazdi..

3 yorum:

Nihan Tankurt dedi ki...

HARİKA BİR YER BURASI.NEFİS FOTOLAR,ÖZELLİKLE EGEMİN ÇEKTİĞİ:)GÜNEŞ GÖZLÜKLERİDE PEK YAKIŞMIŞ BİZİM KÜÇÜK ABİ YE:)HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.KENDİNİZE İYİ BAKIN:)

Adsız dedi ki...

hanifecıgım mutesem bır yermıs goruntuler harıkaa valla cok sanslısın opuyorum sızlerı

Hanife dedi ki...

Tesekkurler tatli teyzelerimiz.
Sizler de gelin buraya, hep beraber gidelim:)