Bahcemizden Goruntuler

Salı, Haziran 24, 2008



Sabah yataktan sonraki halimize bakar misiniz??
Saclar o kadar komik ki, fotograf cekeyim hemen dedim. Oglusumda bana masum masum poz verdi..



Bu arkadasim Kelly. Evin arka bahcesinde hemen her aksam beraber oynuyor ya da bisiklete biniyoruz.


Apartmanin arka bahcesi oldukca buyuk ve cimenlerle kapli. Cocuklarin oynayacaklari kocaman bir alan.
Aksam okuldan donunce Ege'nin ilk isi arkadaslara katilip oynamak oluyor. Ben de eger vaktim varsa bahcedeki banka oturup kitap oynuyorum ya da balkonda arada gozluyorum. Cocuklar icinde yasi en kucuk olani Ege ama ben kucuk degilim, koca cocuk oldum deyip kendini onlarla bir tutuyor:)





2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benımmm uzun aradan sonra egeyı gormek cok guzel.sabahkı halı tam sevmelık op annesı benım yerıme, çimenlerde kıskandırıyor :)

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Sebnem Teyzesi. Operim
tabi:)