Dogumgunu

Pazar, Eylül 07, 2008

Ege'nin dogum gununu 12 gun erken kutladik. Niyetimiz havanin guzelliginden faydalanip piknik yapmakti. Ama Edmonton'un havasi yine yapacagini yapti ve bir gun kala hava durumunda yagmur gosterdi. Biz de yilmadik ve kutlamayi evde yaptik. Asil erteleme sebebi ise, ay sonu yeni evimize tasinacak olmamiz. Evet, yeniden tasiniyoruz, ama bu kez kendi evimize:))

Gecen ay sonunda bir ev begendik ve aldik, uzun suredir bakiyorduk ve sonunda bulduk bir tane. Insallah ay sonuna dogru tasinacagiz. O yogunlukta dogumgunu arada kaynamasin diye erkene aldik..


Iste fotograflarimiz;

Pastamizi keserken 

Pinata'yi doverken:))



Ve iste mutlu an, sekerler her yere dagild ve cocuklar  kapma savasinda:) 


En cok kim toplamis acaba? 

Simdi kucuklerin hediye acma zamani... 

Ege hediyelerini acarken.. Harika cicilerimiz oldu:) 


Arkadaslariyla poz verdiler.. 

Mum uflerken,

Batman figurlu pastamizi Ege bey kendisi secti.. 



 


Yine arkadaslariyla, 

9 yorum:

Nihan Tankurt dedi ki...

KUZUCUK ERKEN DE OLSA İYİKİ DOĞACAKSIN:))))

Adsız dedi ki...

egecıgım dogum gunun kutlu olsun.hanıfecıgım tasınacagını ılk okuyunca aaaaa oldum ama sonra ev aldık yazmısın oyle cok sevındımkı anlatamam, canım hayırlı ugurlu olsun gule gule oturun mutlu gunlerınız olsun opuyorum sızlerı. sebnem

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim, Canim,
Tesekkurler..

Sebnem'cigim,
Cok sagol. Evet, eve gececegiz ay sonu gibi. Yeniden tasinma isi baslayacak ama bu kez son olacak insallah:)
Biz de sizi opuyoruz, Burcu'ya cok selamlar..

azizenaz dedi ki...

selam hanife canim egenin dogum gunu kutlu olsun allah nice guzel yaslar versin yakiskli oglusa ))
cok buyumus masallah aylar var bakmadim sitesine ama bir baktim tam baktim cok yakisli bir prens karsimda saclariniza bittim)) moda takip ediliyor demek )) harika bir dogum gunu olmus ege icin cok cok optum yakisklimi bacodaaaa optu egesini)).
hanifecim ev almisniz cok sevindim gule gule oturmak allah nasip etsin evin resimlerini bekliyorum )) insallah bizede gelmek gormek kismet olur belki yeni yilda bir supriz yapariz bellimi olur hepinizi cok optum canim ...
unuttum ben montrealdegim tatil bitti dondum ((
sevgiler seni ararim bye

Adsız dedi ki...

hanıfecıgım sımdı tasınma senı cok yoracak ama tatlı yorgunluk bu.ınsallah yenı evınde hayat boyu guzel gunler gecırırsın burcuda sızlere cok slm soyledı ve egeyıde cok opuyor dogum gununu bızlerde kutluyoruzz erken olacak ama olsun mutlu yıllar egecıgım. Sebnem

Hanife dedi ki...

Hosgeldin Sermin'cigim..
Evet, tasinma isi yuzunden dogumgununu one aldik ve cok guzel bir parti oldu gercekten. Kalabalik, guzel ve eglenceli bir parti oldu.
Ben de sizin resimlere dun bakmistim, kismet sen bugun yorum birakmissin:)
Bacom koca kiz olmus, ne kadar buyumus. Istanbul yaramis valahi:)
Opuyorum sizleri..

Hanife dedi ki...

Sebnem'cigim,
Sagol yeniden.. Sizleri cok optuk:)

Mutlu-Cocuk dedi ki...

Sirin Egecigin dogum gununu gec de olsa kutluyor, nice mutlu basarili ve saglikli dogum gunleri diliyorum.

Bu arada eviniz hayirli olsun, gule gule oturun...
Sevgiler
Bilge

Hanife dedi ki...

Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim Bilge..