Yorgun ve Abi Olacak Batman:)

Çarşamba, Şubat 04, 2009

Bu postla onemli bir haberi paylasayim istetim. Ailemize yeni bir fert daha gelecek insallah:)
Ege bey pek yakinda abi olacak. Bu yuzden cok, ama cok mutlu. Erkek kardes isterim deyip duruyor, ben daha cinsiyetini bilmesem de ya kiz olursa falan diyerek diger olasiliga alistirmaya calisiyorum. Kiz olursa onu da cok severim diyor benim sevecen oglusum. Ama tabi ilk tercihi oglandan yana:)
Saglikli olsun da gerisi onemli degil diyorum ben:)


Gordugunuz gibi Batmanimiz yorgun dusmus! Tv seyrederken uyuya kalmis!!  (mi demeli acaba, yoksa oyun mu yapiyor annesine). 








5 yorum:

Birben dedi ki...

tebrik ediyorum seni hanife.hadi bakalım bir macera daha:)
Allah sağlıklı bir yavru versin sana çekirdek aile genişlliyor ne güzel..

Hanife dedi ki...

Cok sagol Birben'cigim.

Adsız dedi ki...

hanıfecıgım bebış haberını onceden duyup kutlamıstım ama sımdı tekraradan hayırlısı olsun dıyorum ıster erkek ıster kız. canım dogum ne zaman olacak? kac aylıksın hıc bır haber yok yaz bunlarıda soyle bırde resım bakalımda sızlere doyalım opuyorum hepnızııııı sebnem

Hanife dedi ki...

Fotograf koyarim tabii. Henuz cekilmis degilim ama:)
Bebek 4 aya girdi. Dogum insallah Agustos ortasi gibi. Cinsiyetini bilmiyorum ama Nisan basi ultrason var, bakalim gosterirse ogreniriz:)

Adsız dedi ki...

hanifecıgım bebısın tekrardan hayırlı olsun sımdı sen bu yazda buralara gelemıyeceksın :( ne yse bebısle beraber bır daha kı yaza ınsallahhh resım beklıyorum sebnem