Ege'min Dogumgunu Partisi

Salı, Eylül 15, 2009

Gecen Cumartesi Ege'min dogumgununu kutladik. Hafta sonu hava cok guzel oldugu icin bir hafta erken kutladik. Ama oyle bir ruzgar vardi ki, havanin guzelligini pek anlamadik. Yine de guzel bir parti oldu, en cok cocuklar sevindi ve parkta gun boyu eglenip yoruldular:)


EGE"M nice mutlu ve saglikli senelere insallah. 6 yil ne kadar cabuk gecti, hala anlamiyorum. Ekin dogduktan sonra senin ne kadar cabuk buyudugunu daha iyi anladim, sanki daha dun miniciktin ve kucagimdaydin. Simdi ise kocaman bir abi oldun, canim oglum benim. Yuzun hep gulsun, hep mutlu ol:)) Seni cok seviyorum Ege'm.













3 yorum:

azizenaz dedi ki...

Yakiskli ege ilk goz agrisi dogum gunun kutlu olsun canim benim .
Ne cabuk buyuyorlar evet hanife bir bakicaksin ki ege 16 ve ekin 6 yasinda olucak hayat hizla akiyor. Evlatlariniz ile guzel gunler, mutlu seneler diliyorum canim.
Senin annelik yasini ve cengizin babalik yasinida kutluyorum .

Nice yaslar yakisli erkegim

Unknown dedi ki...

sevgili ege dogumgunun kutlu olsun.
dun adanaden yeni geldim resimlerinizi gördum sana hayat boyu basarılar dilerim. ben baba annen

Adsız dedi ki...

Egem dogum gunun kutlu olsun nıce yaşlara yavrum. optumm