Hastalandik ve Disimiz Cikti!!

Salı, Şubat 16, 2010

Hem disimiz cikti, hem de kasik mamasina basladik:) Gecen cuma farkettim disini. Bir gun oncesinden oksurmeye baslamisti minigim. Abisi gecen haftadan beri oksuruyordu, sonunda Ekin'de kapti sifayi:( Kac gundur perisan oldu kuzum. Iki gundur daha iyi, ama bayagi suzuldu bebegim. Disinden dolayi ishalde oldu biraz. Ikisi ustuste gelince bebegim biraz fazla etkilendi. Simdi iyi cok sukur. Abimizin oksurugu duzeldi, o atlatti, cok sukur. Bu arada biraz biraz kasi mamasi da veriyorum. Ilk denememizden pozlar.
Sonrakiler ise biberonla ilk su denemesi. Yani biberonu kemirmesi desek daha dogru:))





4 yorum:

azizenaz dedi ki...

onecelikle cok gecmis olsun sukur ki simdi daha iyi oldugunu yazmisn hanife kiyamam canim benim veeeeee gozunuz aydin ilk inciniz gelmis darisi diyerlerine saglam incileri olsun insallah hepiniz cok optum bye

Hanife dedi ki...

Sagol Sermin..
Disi cok guzel, parmagimi agzina alip, kasitiyor, bir gorsen cok komik:)

Hanife dedi ki...

Sagol Sermin..
Disi cok guzel, parmagimi agzina alip, kasitiyor, bir gorsen cok komik:)

Adsız dedi ki...

hanifecığım, hem geçmiş olsun hende dişi hayırlı olsun.Diş çıkarma arifesınde hep boyle hastalıklar olur neysekı cabuk ıyıleşmış mınık kuzu.Mamaya başlamanızda guzel olmuş yakında pılav yıyor dıye yazacakısın zaman ne kadar cabuk gecıyor.hepınızı cok opuyorum.