Minik Mutfak Faresi

Cuma, Mayıs 07, 2010






Biraz erken oldu ama Ekin mutfaga girmeye basladi:) Yuvarlanarak geliyor, poposuyla manevra yapip istedigi yere giriyor ve ellerini uzatip, ne isterse aliyor:) Dun baktim ki tencereleri kesfetmis, dokunmadim once. Tutup sapindan agir tencereyi yere indirdi, cikan sese once bir sasirip, gozlerini kapatip korktu, ama bakti bir tehlike yok, ise devam. Sapini agzina alip once dis kasidi:) (Ilk isimiz bu her zaman) Sonra birinin kapagini digerine gecirip, icine dustugunu gorunce pek keyiflendi:) Cikan seslere bayildi:)
Bu arada benim isim her gecen gun zorlasiyor. Daha 8 aylik ve her yere girmeye basladi minik afacanim.
Simdi uyuyor ve ben bu fotolari yuklemek icin zaman bulabilmisim. Simdi islerim var, hazir uyumusken bana musade:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla tam mutfak faresı olmuş,yakında ayaklanacak işte o zaman işin zor arkadaşım.opuyorum hepınızı