Bizimkilerden Hoşluklar

Çarşamba, Temmuz 27, 2005

Bizim ufaklıklardan ilginç pozlar..



Ege poz vermek yerine artık fotoğraf makinası ile ilgilendiğinden çoğu pozu bu şekilde oluyor. Tek derdi makinayı alıp kurcalamak olduğundan ben uzaklaştıkça o geliyor yanıma. Bir gün fotoğraf çekeceğim diye böyle geri geri yuvarlanmazsam iyidir..



Yağmur'un tokasını yakışıklı oğlumda denediler ve sonuç bu:)) Ben ne kadar yapmayın desem de, kim dinler ki. 'Toranaga' gibi dolandı ortalıklarda. Bana da her zamanki gibi makinayı alıp görüntülemek işi düştü..



Benim güzel Yağmur'um, ne de güzel bakmış tezesine. Bayılıyor poz vermeye. Ne pozlar,ne cilveler...Eee kız ne de olsa. O kadar cilve normal tabii.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldiniz
ege ile yağmur birbirlerine ne kadar benziyorlar dimi? nede olsa kuzenler:))ikiside çok tatlılar, ikisinede maşallah.
tweety

Hanife dedi ki...

Merhaba Tweety,
Yazdıkların ve iltifatların için teşekkürler. Hoşbulduk ama yakında sıl seyahat var. Ayın 8 inde dönüyoruz evimize..

Adsız dedi ki...

Yine cok komik yaaa :))) ah bu Ege deli edecek beni, masallah, yok boyle bir velet!!!!! bakisa bak..buyuyor farkinda misin Hanifecigim, hep daha guzele, daha mutluya ulassin dilerim.
Zeynep

Adsız dedi ki...

öylemi. benimki hoşgeldin güle güle gibi oldu:))) şimdi dönmek zor gelir. neyapalım insanoğlu kuş misali...
tweety

Hanife dedi ki...

Canım Zeynep..
Ne güzel yazmışsın. Teşekkür ederim. Ben de çok gülüyorum hallerine. Hele konuşmaya çalışma hallerini görsen. Keşke buraya video görüntülerinide ekleyebilsem.. Temennilerin için sağolasın..
Ben de senin için aynılarını dilerim...

Sevgili Tweety..
Aynen belirttiğin gibi ayrılık zor gelecek. Hele o uzun yolculuk, tek başıma yanımda yaramaz Ege ile.. Şimdiden stress sarsı inan. Dua edin benim için :))
Sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

ege uslu durur merak etme:))) Allah yardımcın olsun..
tweety

Adsız dedi ki...

ege uslu durur merak etme:))) Allah yardımcın olsun..
tweety

Hanife dedi ki...

Allah razı olsun Tweety..

Adsız dedi ki...

slm hanıfecıgım,
tatıl de ıyı keyıf yaptın ama bızlere kotu oldu sıtede hala yenı bır seyler yok :) kız geze geze alıstın eve donunce ne yapacan bakalım.yenı tarıflerbeklıyoruz
sebnem

Hanife dedi ki...

Merhaba Sebnem..
Evet artık geldik. Artık daha cok fotoğraf goreceginizi umuyorum. Ama bana birkac gun icin lütfen. Ne halde olabileceğimi sanıyorum tahmin edersein:))
Çok öpüyorum seni ve Burcu'yu...