Evim Evim Güzel Evim..

Çarşamba, Ağustos 10, 2005

Artık evimizdeyiz. Yani Montreal'e geldik. Upuzun bir yolculuktan sonra buradayız artık. Umarım bundan sonra daha sık görüşeceğiz. Herkese güzel ve mutlu günler diliyorum.
Ayvalık ve İsatnbul'dan birkaç fotoğrafla bitiriyorum yazımı..



Ayvalık'tan dönerken deniz otobüsünde çocukları boyattık. Hemen arkasından fotoğraflarını çektik. Bizimkiler bayıldılar bu işe..



Aşkım Yağmur'un labne peynir aşkı o kadar yoğun ki, elleri ile yiyebilir......

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanıfecıgım hosgeldın evın.Senı tekrar burada gormek harıka.Gercı benden cokkk uzaklardasın ama olsun buradan daha cok gorusuyouz valla.Canım umarım yolculugun ıyı gecmıstır tabı egeyıde merak ettım umarım ıkınızınde keyfı ve sıhatı ıyıdır. Tabı cengızı unutmamak lazım. Optum hepınızı tekarar hosgeldın
sebnem

Hanife dedi ki...

Merhaba Şebnem..
Yolculuk uzundu ve biraz zor geçti ama neyse şimdi iyiyiz. Dinlendik biraz. Cengiz'de çok mutlu tabii.
Ben de sizi cok optum..

Adsız dedi ki...

Canım ya bu kadar cabuk cevap beklemıyordum.Hepınızın ıyı olduguna sevındım,yolculuk tabıkı yorucu gecmıstır ama olsun evındesın ıste. cengıze cok selamlar, senı ve egosumuda opuyorum
sebnem

Hanife dedi ki...

Selamını ileteceğim Şebnemciğim..
Sende sizinkilere selam söyle..

bilginc dedi ki...

ben bu tombul yanaklı, zeytin gözlü minik pisiye bayıldım... :)
allah bağışlasın...

Adsız dedi ki...

CANİM HOSGELDİNİZ EVİNİZE GECEN HAFTA HİC OFİSE GELEMEDİM AMA GELDİGİNİZİ GÖRDÜM ARADA BAKTIM YANİ CEVAP YAZAMADIM SADECE
SAĞ SALİM GİTTİNİZ ÇOK ŞÜKÜR ALERJİN GEÇMİŞTİR İNŞALLAH EGEM DE İYİDİR !!!!
CENGİZ ABİME ÇOK SELAM GÖZÜ AYDIN OLSUN :))))HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Merhaba Bilginç...
Çok teşekkür ederim.. Allah razı olsun..

Nihan'ciğim..
Sağsalim geldik çok şükür. Hepimiz iyiyiz. Ege hava değişiminden çok etkilenmedi ama benim alerjim had safhada:))
Cengiz abinde cok mutlu tabii. Ben de sizi cok opüyorum canım..

Adsız dedi ki...

tamam canım kendinize çok iyi bakın ama sen daha iyi bak çünkü alerji çok kötü öpüyorum hayatım en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle...
nihan

Hanife dedi ki...

Nihan'ım..
Alerjim gidiyor gibi.. Daha iyiyim yanii. Belkide ben alıştım:))
Çok teşekkür ederim canım..