Fotografci Ege

Salı, Şubat 20, 2007

Iki gun once sordugum sorunun cevabini ertesi gunu hemen verecektim, ama anne ogul hasta olunca biraz gecikti cevabimiz:( Ne yazik ki ikimiz de hastayiz, once Ege sonra ben:(

Neyse efendim, sorumuzun cevabi 'Ege fotograf cekiyor' olacakti:)

Balkona gelen kusun fotografini cektim uzun uzun. Hic urkmedi ve kacmadi benden. Balkondan ekmek attim hatta. Ege 'kusss gel ekmek, mama' deyip cagirdi durdu kusu:))
Bir ara baktim, oyuncak olarak kullandigi fotograf maknasini almis, altina da iskemleyi cekmis, perdenin arasindan kusun fotografini cekiyor, guya:))



Bir de bana gosterip anne bak cektim diyor:)


Bu arada balkonumuzun daginikligini hic sormayin:) Disarisi -20 lerde olunca balkona birak cikmayi, burnunu bile uzatmak istemiyor insan. Bahara duzenlenecek hersey kismetse:))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

egecıgım allah ıyılıgını versın :)bır oncekı yazıyı okuyunca bende degısık bır tahmınde bulunmustum ama resım cekmeye ugrastıgını dogrusu anlayamamısız ;)) ıkınızede gecmıs olsun kendınıze ıyı bakın oralara cok soguk dıkkatlı olun optum ıkınızıde

Adsız dedi ki...

AY ÇOK HOŞ VALLA....ELİNDEKİ UFAK BİŞEY GİBİ DURUYOR.MAKİNE OLDUĞUNU ANLAMAMIŞTIM.İYİ BULMACA OLDU BİZLERE....BU ARADA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.KENDİNİZE İYİ BAKIN CANIM YAA
ÇOK ÖPÜYORUM İKİNİZİDE :))
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sagolun Dostlar,
Son 4 gundur evde kapandik hasatliktan, one Ege sonra ben:))
Ilaclar, suruplar ancak ise yaradi..
Cok tesekkurler yeniden, hepinizi opuyoruz:)

Adsız dedi ki...

hiii...maşallah sana Egecigim....ne cok yakısmıs eline fotograf makinası :)

Hanife dedi ki...

Tesekurler Zeynep ablasi..