Pilisss

Cumartesi, Şubat 24, 2007



Bilindigi gibi Ege kameraya poz vermek yerine, orada cekilen fotograflari ve goruntuleri izlemeyi daha cok seviyor. Burada da poz vermemek icin direniyor:)
Ben inatla cekmek istedigimden, o daha da direniyor..
En son kullandigi kelime "pis' degil bu arada:) Ben o an anlayamadigim icin, pis dedi sandim. Aslinda 'pilis' diyor. Nasil mi ogrendim, gecenlerde bulasik yikarken, yanimda bitti benim yumurcagim. 'Anne, gam, piliss, gam.. ' diye basladi sizlanmaya:)
Sakiz istiyordu ve ardindan da okulda ogrendigi Lutfeni ekliyordu benim akilli bidigim.
Cocuga bosu bosuna 'sensin pis' demekle gunahini almis oldum:))

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım ya kıyamam ben onaaa. Annesı senden duyduklarını ıyı dınle egeme haksızlık edeceksın yoksa opuyorum ıkınızıdeee

Adsız dedi ki...

Selam Hanife Ablacım.Minik Ege miz kocaman olmuş maşallah.Ne güzel onu burada görebiliyoruz.Ama ben Alara Aslıhan' ı da çok seviyorum ve görmek istiyorum ama Arzu Abla şifre koymuş.O siteye nasıl ulaşabilirim?
(Bu arada ben Didem,İstanbul'Dan.Bir ara blog işine merak salmış bol bol soru sormuştum sana belki hatırlarsın.)

Hanife dedi ki...

Sorma Sher,
Ama ilk kez duymustum o gun, anlamadim o yuzden. Simdi daha ne cikarabiliyor yeni kelimeleri:)
O goruntu cekileli bayagi bir oldu aslinda..
Opuyorum canim sizleri..

Didem merhaba,
Nasilsin?? Sitenin adresi yok bende. Hala devam ediyorsan verir misin??
Arzuyu gecen ben de tikladim ama acilmadi, sifeyi bilmek gerek:)
Toronto'dan selamlar ve sevgiler san..

iremmm dedi ki...

merhaba egenin annesii
bende sizin gibi oglumun videosunu bloguma koymak istiyorum ama yapamadim :( nerden nasil yapicam anlatabilirmisiniz,tesekkurler ;)

Hanife dedi ki...

Merhaba Irem,
http://www.youtube.com/
Bu adrese uye olman gerekiyor. Hesap actiktan sonra
"upload video" kismini tiklayarak makinandaki cekimi yukluyorsun.
Hesabini film yuklenince, yani vidoyu bu adreste seyretmeye baslayinca "embed" isimli kutucukta yazili kodu sayfana post kismnina kopyalayacaksin.
Kisaca bu sekilde anlattim, ama sorularin olursa bana mailimden (ana sayfada var)ulasabilirsin..

iremmm dedi ki...

hanifecim ben sonunda uzuuuunnnn ugraslar sonunda videomu you tube da yayınlattım ama ember kutusundaki kodu post a kopyalayamıyorum.maıl adresini goremedım o yuzden buraya yazıyorum bu arada.yanı kopyalayabılıyorum ama yarısını,ilk satiri kopyalıyo devamı olmuyo tumunun seciyo ama posta sadece ılk satır gelıo:(((
onu da kabul etmıyo yanlıs kod dıyor..napıcammm :(

Hanife dedi ki...

Merhaba Irem'cigim,
O kutudaki sifre oldukca uzun. Tamamini gorerek taramiyorum bende. Yazinin ustune sag tuslayip, kopyayi tikliyorum ve tamami geliyor sayfaya. Bir iki kez bende de tam gelmemisti sifre.
Istersen bana goruntunun you tube adresini gonder, ben deneyeyim birde..

Hanife dedi ki...

Adresim su

hanifeicoz @gmail.com

iremmm dedi ki...

cok tesekkur ederim cnm yaa..cok yardımcı oldun gercekten bana ama ben sana yazdıgım gece 2 ye kadar ugrasıp hallettım..artık blogumda :)
cok tesekkur edıuyorum tekrar tekrar...

Minik Patikler dedi ki...

:) oooooo :) afferin Ege'ye masaAllah nasil da buyuyor :)


Bu arada seni sobeledim, aldim, kullandim tavsiye ederim sobesi baslattim :)) hadi bakalim :)

Unknown dedi ki...

Ayy annesii yerim ben onun pilisini:))cok guldum yaa:)komik seyler bunlar:)

Hanife dedi ki...

Cok sevindim Irem'cigim.. Hemen gelip bakacagim sitene..

Seniye'cigim,
Tesekkurler. Ben de senin yakisikliyi merak ediyorum cok:))
Sobeleme konusunu merk ettim, sitene gelip bakayim..

Gulenay'cigim,
Tesekkurler:)

Serenay dedi ki...

Uzun zamandir takip ediyorum ama ilk defa yorum yaziyorum:)Cok tatli bi oglunuz var.Hele o bebeklik halleri tombis tombis.Aman nazar degmesin...Cok da yakisikli ayrica:)

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Ozlem..

Aslı Cin dedi ki...

:) Benim oğlum da fotoğrafları ve kamera görüntülerini izlemeye bayılıyor, zaten sırf sonradan izlemek için poz veriyor.

Hanife dedi ki...

Cocuklarin hepsi ayni desene Asli:))