Mesaj

Pazar, Nisan 08, 2007

Cok sevdigim dedemi gecen sali kaybetmisim ve ben persembe gunu ogrendim. O gece gecmek bilmedi ve gozumun onunden onun melek yuzu, yasadiklarimiz, hatiralarim bir bir gecti. Kabullenmesi cok guc ama tek tesellim hayatini evlatlari ve torunlariyla birlikte dolu dolu yasamis olmasi.

Ilk sene Turkiye'ye gittigimde bebek Ege'mi yanindan bir an bile ayirmak istememisti. Bu yaz da gelecegimi duyunca cok sevinmisti ama ne yazik ki kismet degilmis..
Bu sebeble yazilarima biraz ara verdim, hafta sonu elim bilgisayara varmadi..

Buyumek ve hayati kabullenmek kayiplar yasadikca cok agir geliyor. Keske hep cocuk kalsaydim ve dedemin bahcesini her Usak'a gittigimde aksamlara kadar arsinlamaktan, elimize verdigi supurgelerle koca avluyu uzun uzun supurmekten yorulsam, baga giderken o elinde bastonuyla onde, biz arkada, orada yiyecegimiz her cesit uzumlerin hayalini kurabilsem.

Allah sevdiklerimizi, geride kalanlari bize bagislasin..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM MERHABA;
ALLAH SABIR VERSİN.ÇOK ÜZÜLDÜM İNAN AMA O DA ALLAHTAN.BAK DEDECİĞİNE TORUNUNUN ÇOCUĞUNU GÖRMEK NASİP OLMUŞ NE MUTLU ONA.MEKANI CENNET OLSUN.ALLAH RAHMET EYLESİN.BAŞKA DENECEK HİÇ BİRŞEY YOK.DUA ETMEKTEN BAŞKA ÇARE DE YOK.ALLAHIM SİZLERE SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER VERSİN.ALLAHA EMANET OLUN ÖPÜYORUM CANIM.NİHAN

iremmm dedi ki...

basin sagolsun canim yaa..bende nerde bunlar diyordum,demek buymus nedeni :(
Allah rahmet eylesin..hanife senin bu yazını okurken aklıma'benim daha yakınlarımdan kımseyı kaybetmedıgım ve boyle bır durumda ne hıssedecegım,neler olucagı'geldi :((
cok agır bir durum olsa gerek..

azizenaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
azizenaz dedi ki...

canim arkadasim tekrar basin sagolsun dedenin olumu seni cok etkiledi biliyorum ama hayat iste yasamaya mecvuruz cocuklaimiz icin allah sana dayanma gucu versin canim

*Ra dedi ki...

Hanifeciğim, bıraktığım gibisin hala.
Hadi biraz gayret et. Egemizi özledik.
Hanifeciğim, utkunun sitesini kısıtladım. gmail den hesabın var mı canım. Davetiye göndereceğim sana da. bana mail atarsan sevinirim. rabiatatli@hotmail.com
Öpüyorum sizleri.
Sevgilerimle...

Hanife dedi ki...

Sermin'cigim, Irem'cigim,Nihan'cigim, Rabia'cigim,
Cok cok tesekkur ederim hepinize..
Sayfami cok ihmal ettim biliyorum. Zaten makinadaki filmeleri alamaiyorum. Bilgisayarda kalan son filmleri yayinlacagaim, sonrasi Allah kerim:)
Rabia'cigim, g mail hesabim var
hanifeicoz @gmail.com
nasil kisitladin anlamadim?

Adsız dedi ki...

canim basin sagolsun...Allah rahmet eylesin..

Hanife dedi ki...

Sagolasin Zeynep'cigim..