Okul Arkadaslarim

Pazar, Nisan 29, 2007

Sagolsun Sermin gecen gun makinayi okula getirdi ve bizim guzellerin fotograflarini cekti. Ben de bu sayede birkac fotograf yayinlabiliyorum:)
Naz'da bizim okullu oldu:) Yemek arasinda Ege'yle berbaer o kadar guzel oynuyorlar ki, mululuklarinda cogu kez ayrilmak bile istemiyorlar. Benim haylaz bazen pek orali olmasa da eve giderken, yolda ayrildigimizda aksama dek Naz diye sayikliyor..



Jump, jump.... O kadar cok enerjileri var ki, nereden buluyorlar, anlayamiyorum:)




Fistigim Naz.

Iki guzelin arasinda bir yakisikli:)

Ama gozdesi her zaman Naz....



Okulun en yakisiklisi olmaya aday:)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim Oglum,
sizi cok ozledim. Yabani bir tavsan yavrusu bulduk. Oda arkadaslarim simdilik onu inek sutuyle besliyorlar.Umarim sen gelene kadar firar etmez. Ikinizide optum. http://www.edmonton.ca/portal/server.pt

Hanife dedi ki...

Ciddi misin Cengiz?? Ayy ben cok sevindim, Ege'den once:)
Onu gors kesin Max ismi takardi, sevdigi bir cigi filmin tavsan kahramani:)
Biz de seni opuyoruz..
Verdigin linki inceleyeyim bari simdiden:)

iremmm dedi ki...

super cikmis ege pasaa :) naz hanim da harika poz vermis..bal dudakk :) bakalim biz ne yapica okul macerasi baslayinca..imdaaattt :)

Adsız dedi ki...

evet
Toronto daki cop tenekemizi karistiran rakundan daha sevimli oldugu kesin.
Burasi biraz tuhaf.
Toronto dan edmonton a kadarki 3500 km lik yolculugumuzda surekli karsimiza cikan geyik cikabuluurrrrrrrr
trafik levhasini artik ciddiye almiyorduk ki ama gece sehire vardigimizda sehir icinde yolda karsiya gecen geyige rastladik.

Hanife dedi ki...

Naz'imiz cok guzel degil mi Irem'cigim, tam bir bal dudak:)
Getir koluna saat yapayim diyorum, kuzu kuzu geliyor yavrum:)
Okul maceralari pek keyifli oluyor, eminim senin kuzun da sevecek:)

Hanife dedi ki...

Rakun cok guzeldi Cengiz, haksizlik etme:)
Bugun ne oldu biliyor musun, okulun onundeki bahcede kartal gorduk Ege'yle. Sicabi gozliyordu ama o gozden kaybolunca birkac haftadir bizim okulun bahcesinde yasayan kaz ailesine atak yapmaya kalkti. 7 adet yavrulari var ve ben bugun fotograflarini cektim:) Gorsen bayilirsin, ama anne ve baba kimseyi yanina yaklastirmiyor. Kartala da bir tisladilar ki, kartal ucup gitti:)
Ne diyeyim, kaplumbagamiza iyi bakin:) Ismini hala koymadiysaniz Franklin olsun:)

Adsız dedi ki...

tavsan yavrusu canim.

Hanife dedi ki...

Yok yok ben yaslaniyorum diyorum, siz inanmiyorsunuz:)
Max tavsanimiza iyi bakin o halde:)