Okul Bahcesindeki Guzeller

Pazartesi, Mayıs 14, 2007

Bu kez bizim guzellerden bahsetmeyecegim.

Bu guzeller okulumuzun bahcesini neredeyse 3 haftadir mekan tutan yabani kazlar.
Yukarda gorunense 8 yavrulu bir aile. Yavrularin guzelligine bakar misiniz??

Ilk zamanlar birakin fotograf cekmeyi yanlarina bile yaklastirmiyorlardi. Simdilerde ise tenefus ve yemek aralarinda yanimizdalar. Artik yabanilikten cikip evcillestiler:)
Gecen sabah agacin dalina tunemis bir kartal once ortalikta dolanan sincaba gozunu dikmisti. Sehir icinde ilk kez kartal goren ben sasirip kalmistim. Sincap son surat kacinca yavrulara cevirmis gozunu ki, onlara dogru ucmaya basladi. Anne ve baba zaten etraflarindan bir saniye olsun ayrilmiyorlar. Kartali gorunce ikisi birden diklenip karsi koymaya hazirlandilar, kartalsa yanlarindan teget gecip uzaklasmak zorunda kaldi. Ege ve ben bakakaldik oylece.


Iyice insana alisinca, etrafimizda gezinip insanlarin verdigi biskuvileri afiyetle yiyorlar. Gecen gun Ege'de elindeki krakerin tamamini baska bir kaza yedirdi:)
Annesi gibi hayvanlari cok seviyor benim oglum:)

4 yorum:

iremmm dedi ki...

hanife'cimm bunlar ne guzel seyler boyleeeeee :)
super gorunuyorlar..bak iste anne heryerde anne dimi..nasıl koruyup kolluyor onları :)

muthis bir fotograf... egeyi de seni de kocaman öptüm.. ;)

Hanife dedi ki...

Annelik her cins icin kutsal bence de. Yanlarindan hic ayrilmiyor anneleri. Ama bunlarda sadece anne degil baba da sahipleniyor.
Bizler de seni ve karakuzuyu opuyoruz

Adsız dedi ki...

hanifecimm nerdesin yaww.kotu bisii yoktur insallah..endiselendim acikcasi :((

Hanife dedi ki...

İrem'cim,
Turkiye'deyiz son 3 haftadır. İnternet erisimim cok olamadıgı icin sesim cıkmaıyor..
Sagol sordugun icin..