Vatandaslik Sinavi Maceralari:)

Cuma, Mayıs 04, 2007

Merhaba Dostlar:)

Dun vatandaslik sinavina girdim. Sagolsun Sermin'cigim benim yaramaza bakacakti ama hava guzel olunca hadi hep beraber gidelim dedik ve iki yaramaz bidikla uzun ve yorucu bir gun gecirdik:)

Biciriklarn fotograflarini Sermin ben sinavdayken cekmis. Gerci 5 dk suren bir sinav oldu ama kimlik kontrolu o kadar uzun surdu ki, arkadasim 2 saate yakin bakicilik yapmak zorunda kaldi. Ben geldigimde her iki bicirikta uykuya dalmisti:)

Sinavdan cikisimi bekleyen Sermin benim fotografimi cekti, hani oyle salina salina gelen benim:)
Yakin goruntum biraz kotu, Sermin'e sinavi anlatacagim diye yuzum tuhaf cikmis:)


Sermuncugum buradan da sana tesekkur edeyim, hakkini helal et:) Sagolasin.. Insallah senin de boyle pozlarini cekeriz pek yakinda:)
Opuyoruz sizleri:)

1 yorum:

gunlukcugum dedi ki...

hayirli olsun....