Buzdolabi susleri

Pazar, Aralık 09, 2007




Ilkfotografda gordugunuz buzdolabimin uzerini susleyen fotograflar. Ege'nin bebeklik fotolarini
her dolaba ugradigimda opuyordum bu sayede. 

Gecenlerde ben yemek hazirlamakla cebellesirken, Ege bir yandan fotograflari toplayip yemek masasina diziyordu. Hic seslenmedim. Zaten fotograflari bebeklikteki gibi kirip yirtmiyor, ozenle alip eline bakiyor ve cogunlukla opuyor fotograftakileri:)
Sonrasinda ise dalip unuttum arkamda gezinmesini, gidip gelmesini.
Sonra dolabi acmak icin arkami bir dondum ki, su manzarayla karsilastim;






Minik bey kendi araba kartlarini pek bir ozenle miknatislara tutturup, guzelce dolaba yapistirmis:))
Anne bunlar kalsin demez mi bir de. Ama ben Bebek Ege'yi istiyorum deyince, biraz mizmizlandi. Sonra hepsinin yanyana kalmasina karar verdik.
Simdi evin tum fertleri mutlu:)

0 yorum: