Superman Pijamasi

Cumartesi, Aralık 01, 2007



Uzun aralar vermeyi hic sevmiyorum aslinda. Ozellikle Ege'nin sayfasi icin. Ama bazen elimde olamayabiliyor.. Bundan sonra daha cok fotograf yayinlayacagima kendi kendime soz verdim. Sonucta bu sayfa Ege'nin gunlugu. Aralar oldugunda anlatilacak bircok sey arada kaynayip gidiyor. Bunu da hic istemiyorum. Bebekken tuttugum notlara, bu sayfaya baslayinca son vermistim. Simdi oyle birsey yapmiyorum. Ama eski sayfalara donup bakinca bazi seyleri yeniden hatirlayip, yuzumde kocaman gulucuk olusunca ne kadar mutlu oldugumu anlatamam. O yuzden umarim artik cok fazla aralar olmaz:))





Uzun sureden beri corabina kadar Ege ne giyecegini kendi seciyor. Begenmedigi birseyi asla giydiremiyoruz hatta magazada aldirmiyor bile. Pijamalar mesela, bazen Superman bazen Diego pijamasi.. Ama illa ki onun sectigi seyler olacak.
Bu pijamalari aldigimiz gunlerde, okula dahi onlarla gitti. Yalvarip altini cikardik ama ustu mutlaka kaldi. Hatta ilk giydiginde, dustan sonra bile iki gundur giydigi ustuyle yataga girdi:) Benim bu konudaki asiri titizligime ragmen:)




Poz vermeyi de daha cok sevdi gibi. Hani hala ben ceker cekmez yanima gelip kalite kontrolu elbette yapiyor ama eskisi gibi sadece bu ise odaklanmiyor, poz vermek icin de caba harciyor:)
Ona soyle ucuzundan ve oldukca saglamindan bir fotograf makinasi almayi planliyorum. Bu ise oldukca merakli cunku. Yaptigi fotograf cekimleri oldukca basarili.
Gecen gun babasini cekti telefonla. Baktigimda yuzu tam ortalanmisti. Yakinda annesini kesinlikle sollayacak:)





Masum bakisli oglum benim:)





Ve isteeeeee karsinizda bu bolumun en sevdigim fotosu.....
Baska soze gerek var mi??

0 yorum: