Kapkek Pisirdik!

Pazartesi, Ocak 28, 2008

Bugun hafta basi ama biz ailecek evdeyiz. Sebebiyse soguk hava kosullari, aslinda dondurucu hava kosullari:) Disarda -30 derece gibi bir hava var, hissedilen ise -45 .
Sabah ben ise gitmek icin hazirlandim ve 20 dk kadar once arabayi calistirmak icin diari ciktim, ama ne yazik ki arabam calismadi. Cengiz denedi bu kez, ama nafile. Gaz bile gelmiyor arabaya.
Is yerini aradim sadece sekreter vardi, onun disinda kimseden ses yoktu. Gelemeyecegimi soyledim. Neyse bugun de kafa izni yapmis olduk:)


Biz de oglumla pasta ve kapkek yaptik. Pastanin yapilmasi aksami bulacagindan, oglumu taniyan ben hemen yenilecek bir pasta olarak dort adet kucuk kapkek dusundum, iyi de etmisim. Ege buyuk pasta diye tutturdu ama bunlarin cazibesini gorunca biraz olsun soylenmeyi kesti.

Uzerindeki krema ve suslemeler ogluma ait. Kekin ununun ve kakaosunun elenmesi, buyuk kekin icindeki bademleri kirmak icin makinanin tusuna basma isi ve cikolata erittigimiz kabin yikanmadan once temizlenme islemi Ege'me ait. Gordugunuz gibi oglum artik mutfakta en buyuk yardimcim, tabi bir de Cengiz'i unutmayayim. O da yumurtalari uzunca sure cirpma isini yapti. Bana ne kaldi diye soracaksiniz bunca isi evin erkeklerine yaptirdiktan sonra:)

Evet, Ege bey kapkekini istahla yerken.

Uyku sonrasi haller, sac bas daginik:)



Sekerlemeler sonu olan, kirilmis olanlar daha cok hosuna gitti:)




Hmmm pek lezzetliymis!




3 yorum:

Adsız dedi ki...

hanifeceıgım buyuk pastayı goremedım ama bu kucuklerın goruntusu baya ıstah acıcı. egem yene harıka gorunuyor o uyku mahmurlugu gel benı ye dıyorrrr canım opuyorum ıkınızıdee

Nihan Tankurt dedi ki...

ÜŞÜTMEYİN SAKIN O SOĞUKLARDA....EGEM İŞİNİ BİLİR NE GÜZEL SÜSLEMİŞ KEKİNİ BAK ANNESİ:)ÇOK ÖPÜYORUM SİZİ.KENDİNİZE İYİ BAKIN

Hanife dedi ki...

Biz de sizleri opuyoruz teyzeleri:)