Patene Basladik..

Pazar, Ocak 13, 2008

Evet efendimmmm...
Sonunda pateni de denedik ve cok sevdik.. Gozumuz hokey sopasini elimize alacagimiz gunlerde:)
Insallah diyorum, ne diyeyim, spordan iyi birsey var mi??




Ilk ders gecen cumartesiydi. Dort arkadas cocuklarimizi topluca kursa yazdirdik ve sabahlari 1 saat derslere basladik.
 Ilk gun sonrasinda mizildanmalar oldu pek tabii. Popom aciyor diye mizmizlandi bir sure:) Ama yeni patenlerini ve basligini alinca cok sevindi.

Minikler grubunda simdi. Dun biraz daha iyi gibiydi, arada dusunce tembellik yapip kalkmayip, emeklemeler disinda:)


Bir de illa bana el sallayacak:) Bana bakarken hooppp, yerde buldu kendini:)



Iste dusus ani,


Ayaga kalkmak en zoru gibi gozukuyor, ama onu da basardi.


Evet, yavas yavas kayiyoruz galiba..


Emeklemek daha mi kolay ne?


Ogretmen isim kontrolu yapiyor.




Ayaga kalkma calismasi yapiyorlar..




Yoruldum, biraz uzanmaliyim..



Anneme de bakayim bir..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım ya..... Bu cocuk büyüyor, kucuktu senı gorunce karnının açlıgı gelıyordu aklına ve aglıyordu sımdı paten kaymaya ugrasıyor.Allah nazardan saklasın ve ıyı bır sporcu olsun opuyorum ıkınızıdeee .

Hanife dedi ki...

Degil mi Sebnem'cigim.
Biz de hep ayni seyi soyluyor, her anne baba gibi. Daha dun avuc kadardi, ne zaman buyudu diye:)

Sabiha Alişan dedi ki...

3 senedir takip ediyorum ve günden güne ege'nin büyümesini gözlemliyorum vakit su gibi akıyor gerçekten de.. Benim kızım da 6 aylık oldu bile

sevgiler
Sabiha

Hanife dedi ki...

Masallah Sabiha'cigim,
Alah uuzn omurler versin..
Ben de inanamiyorum bazen. Ege minicik dogmustu, simdi bana sarilmka icin kostugunda beni yere deviriyor:))
Biz de sana ve guzel kizina sevgilerimizi gonderiyoruz..