Pankek Maceramiz

Pazartesi, Mayıs 05, 2008



Gecen Sali sabahindan bu goruntuler. Saat 7 civari. Ege bey saat 6 gibi uyandi ve agzindan ilk cikan ' Mam, pankek ve sut istiyorum' cumlesiydi. Anne durur mu, durmaz elbet. Hele de biricik aski, oglusu bir onceki gun atesler icinde hasta yatip, tum gun su ve meyva suyundan baska bir yer icmemisse, hic durmaz.

Sabahin korunde giristik mutfakla olan muhabbetimize. Zira ertesi gun ise gitmeyecegimi bildigimden asure yaparim diye, bugday da islatmistim geceden.
Once babamizin ogle yemegini hazir ettik ve ise ugurladik Ege'yle birlikte. Unu getirdi, tezgahi bosalatti benim akilli oglum. Pankek askina annesine yardim etti.
Sonra basladik pankeki cirpmaya, oyle uzun uzun degil elbet.



Sabah muzigi esliginde balli pankeklerini Ege cok sevdi. Yaninda tazecik cilekle birlikte..



Burada da boya kalemini gosteriyor annesine. Annesine onun da fotografini cek diyor..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gecmıs olsun ne oldu oglusuma? sanırım bahar ayları yaramadı ve hala duzelmeyen havalardan grıp oldu. optum o kırmızı yanaklardan

Hanife dedi ki...

Simdi cok iyi Sebnem'cigim. Dedigin gibi belki hava degisiminden. Ilk gun biraz yuksekti atesi ama bu fotolari aldigimiz gun iyilesmisti.
Optuk sizleri..

Nihan Tankurt dedi ki...

geçmiş olsun canım benim.bu havalarda hepimiz hastayız zaten.çabuk geçer bahar hastalığı:)
pankekler şahane gözüküyor.ellerine sağlık annesi.Ege'me de afiyet olsun:)

Hanife dedi ki...

Sagolasin Nihan'cigim..