TV Yoksa Ne Yapariz?

Pazartesi, Mayıs 12, 2008

Daha once bahsettim mi hatirlamiyorum ama yaksladik 3 hafta kadar once evdeki kablolu yayini iptal ettirdim. Evdeki koca televizyon cogu saatler kapali bu sayede. Ege'den firsat bulup diger kanallari ztane izleyemiyorduk.
Aksam yataga gitme halleri, hemen her zaman tekrar yayinlanan aptal cizgi filmler yuzunden kabusa donusmustu. Yine boyle bir aksam Ege beyi yatirdiktan sonra, tabi sinirler harap olmus sekilde sarildim telefona.
Kadin kibarca sordu, neden kapatiyoruz diye, kisaca treehouse denen kanaldan baska birsey izlenmedigi ve onun disinda baska hicbirsey yapilmadigi icin dedim. Kadin baska soru soramadi tabi:)
Simdi bu kadar sure gecti, memnun musun diye sorarsaniz, acayip memnunum derim. Cocugumun oyun oynama zevki, yaraticiligi geri geldi. Odada yigin seklinde sus gorevi goren ve tozlanan oyuncaklar daha bir ortalarda gorunur oldu. Baktik oyuncaklar da arada zevk vermiyor, elimizde kalemler, boyalar resim cizer oldu.

Asagida gordukleriniz ise, okuldan dondugumuz bir aksam, can s1k1nt1s1ndan Ege'nin yarattigi bir oyun:))
Iste bu dedim gorunce.
Hani bizler kadar sansli degil cocuklar.
Aksama kadar canimiz cikana, yuzumuz gozumuz komur gibi olana dek sokaklarda oynardik. Oglen yemegini bile annemize ekmek arasi yaptirir sokakta yerdik. Baba isten ve donunce, bes dakka daha, iki dakka dahalarla zorladigimiz saniyeler ne kadar kiymetliydi. Uykuya yatma sorunumuz neredeyse hic yoktu, cunku yorgunluktan zaten sizar kalirdik.
Bizim cocuklarimiz ne yazik ki ayni sansa sahip degiller. Parka gittigimizde gecirecekleri sure bizim sabir gucumuzle sinirli ne yazik ki. O yuzden ya zaten oyuncak dukkanlarinda bir asagi bir yukari ne alacagina karar verememesi. O kadar cesitli ki hersey. Onlara dusunmek, oyun yaratmak icin hic sans sunmuyoruz. Her sey hazir onlerine sunulmus.
Annemin basortuleriyle gelinlik yapardik kendimize. Simdi gidiyorsun magazaya cocuk icin her renkte gelinlik, prenses elbiseleri hazir. Kucuk agac dallari catalimiz bicagimiz olurdu, yapraklar yemegimiz. Dogrardik, karistirirdik cakil taslarindan yaptigimiz tabaklarimizin icinde. Kafamizi sonuna dek zorlardik, ne uydursakta oynasak, yeni birsey nasil yapsak diye.

O yuzden Ege gecen gun muzik yapmak icin benden kap kacak isteyince cok sevindim. Verdim eline degisik turde seyler, tahta kasiklar. Cikardigi seslere aldirmadan hem de:))









5 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benımmmm cok tatlı cıkmıs ozlemısımmmmmmm. op annesı benım ve burcu ablası ıcın bu superman' i

Nihan Tankurt dedi ki...

O KADAR GÜZEL YAZMIŞSIN Kİ NE DİYİM.YENİ UYGULAMAN HAYIRLI OLSUN EGECİĞE YARAMIŞ.DAHA NELER KEŞFEDECEK BAKALIM DAHA:)SİZİN ELMO NAPIYOR?YAŞIYOR DEĞİL Mİ?ÇOK ÖPÜYORUM CANIM

Hanife dedi ki...

Tesekkurler kizlar. Biz de sizi opuyoruz..

pinarbk dedi ki...

Superman çok yakışıklısın:)))

Hanife'ciğim nerelerdesin?

Hanife dedi ki...

Tesekkuler Pinar,
Dersler ve odevlerden basimi kaldiramiyorum ne yazik ki:) Sayfalari hic bu kadar boslamamistim..
Sevgilerimizi gonderiyoruz sana ve Duru'ya:)