Noel Konserimiz

Salı, Aralık 16, 2008

Ilk konserimiz.. Bu aksam Ege'nin okulunda Noel konseri vardi.

Okulun en minikleri olarak bu yilki konsere pijama ve noel baba sapkalari giyerek katildilar. O kadar sevimlilerdi ki. Gozlerim doldu bu goruntuleri alirken..

Buyrun efendim;




Sabahki konserde babasinin cektigi fotograf yukardaki. Benim sinavim oldugu icin bu konseri kacirdim:(


Ve iste sahneye cikarlarken..












Uc adet sarki soylediler. Arada sasirdilar, ama tekrar toparladilar. Gecenin en cok alkis alan grubuydu:)

Burada sarkilar bitti ve dans! baslamis gibi. Birkac bidik simariyor goruldugu gibi. Ege tabi olarak o grubun en basinda gelenlerinden:)


Burada konser bitti ve kapanis sarkisini tum katilan siniflar soyledi. Bu aksam anaokulu, 4., 5. ve 6. siniflarin konseri vardi. Diger siniflarin ayrica yapiliyor saniyorum. Abiler ve ablalarin arkasinda minikler o sevimli halleriyle...

4 yorum:

azizenaz dedi ki...

slm hanife"cigim cok guzel sarki soylemisler bayildim minicik elleri nasil sarkiya eslik ediyor ege*nin o minik hallerini dusndum nazin oto koltuguna yatiyordu nazin ayakabilarini yiyiyordu.Bizim dunku bebis buyudu ve konser veriyor daha nice guzellikler tebrik ediyorum oglusumu hepiniz optum canim

Hanife dedi ki...

Cok guzeldi gercekten. Ne kadar buyumus oldugunu boyle hallerini gorunce daha iyi anliyor insan:)
Naz buyusun o daha harikalarina yapar, o tam citlembik:) Tatli kuzum benim:)
Ben de hepinizi opuyorum. Biz tatile girdik, artik 2 hafta evdeyiz:)

Adsız dedi ki...

EGE'M BÜYÜDÜ TABİ TAM ABİ ARTIK..HELE KARDEŞİ OLUNCA :))))İLK GÖZ AĞRIMIZ BİZİM O ANNESİ ÖP YANAKLARINDAN BENİM İÇİN:)

Hanife dedi ki...

Operim elbette Nihan'cigim.
Ben de seni operim..