Saho Ablam

Pazar, Aralık 14, 2008

Okul arkadasim Saho gecen gun bizdeydi. Dogumgunuydu ve ona yaptigim pastayla dogumgununu kutladik. Saho Ege'yi cok seviyor, Ege'de onu elbet. Ama Joey'i yani erek arkadasini gorunce biraz sinir olmadi degil:)


Ege ve Saho pastayi uflerken..





Burada da cubuk kraker yedirme oyunu. Bir Saho'ya bir bana:)








Bizi en cok gulduren olay; benim bilgisayarimin masustune Ege'nin vesikalik pozu var. Joey onu gorunce bilgisayar basinda Saho'ya oyunlarini gosteren Ege'ye dedi ki,  'Benim bilgisayarimda Saho'nun fotografi var!! yaaa', Ege sokta tabi ve Saho'ya donup,' Saho dogru degil degil mi, senin resmin olmasin onun bilgisayarinda, hayir de lutfen'. Biz hepimiz gulmekten oluyoruz tabi, Ege ise yasadigi soku bayagi bir atamadi uzeriden.






Joey Ege'ye hic kucuk cocuk muamelesi yapmadi ki, bu Ege'nin pek alisik olmadigi birsey. Mesela bir oyun oynarken ben kazandigimda falan  tepinir illa o kazanmak ister, ya da eve kosarken bahce kapisina hep o yetismek ister. Yok, Joey asla buna musade etmedi, hakkiyla kazandi ve Ege'nin mizildanmalarina pek kulak asmadi. Aslinda iyisi bu, yani ona hep evin bebegi, prensi mamelesi yapmaktansa, kazanmak kadar kaybetmenin de oldugunu, hep gozde olunacak diye bir kaide olmadigini ogretmek gerek. 

Saho ve Ege gelecek sefer ki bulusmayi dort gozle bekliyor. Gelecek gunlerde bir kurabiye partisi yapmayi dusunuyoruz, zencefilli kurabiyeleri yapip beraber suslemeyi dusunuyoruz..

2 yorum:

azizenaz dedi ki...

hovarda oglum benim guzel bayan gordumu hic dayanamaz yakisklim ne kadar cok buyumus yavrum benim cok optum

Hanife dedi ki...

Sorma Sermin,
Yok hayranlik demeli sanki. Yoksa kizlarda falan pek gozu yok daha:) Akli fikri oyunlarda:)