Ekin Dunyaya Merhaba Dedi....

Çarşamba, Ağustos 26, 2009

Beklenen mutluluk 22 Agustos gunu gerceklesti. Ekin sabah 11.23'de Edmonton Misericordia Hastanesinde hayata merhaba dedi. Annesini, babasini, abisini ve sevdiklerini cok mutlu etti. Bugun 4. gununu doldurdu ve iki gundur evimizdeyiz. Ekin suratle hayata alisiyor. Iki cocuklu bir anneyim artik. Onceleri ikinci cocuk dusunmezdim, ama simdi diyorum ki, iyi ki daha fazla gec kalmamisim. Dunyanin en guzel seyiymis. Bir kere daha anladim. Ege'mi kollarima aldigimda hayatta baska bir seyi bu kadar cok sevebilecegimi sanmiyordum, ama Ekin gelince ayni sevginin yeniden baska bir can icin duyulabilecegini simdi cok iyi biliyorum. O yuzden ikinci icin dusunenleriniz varsa, sakin gec kalmayin derim:)
Birincide acemilikten, korkudan bebeginizle gecirdiginiz zamanin guzelligini birazda olsa anlamiyorsunuz, ama ikinci de keyif o kadar fazla ki. Biliyorsunuz ki, gun gelecek bu da abisi, ablasi gibi buyuyecek. Telasa hic gerek yok:) Ben simdi uzun uzun keyifli dakikalar pesindeyim. Biraz toparlansam, her sey daha kolay olacak.




Dogumdan bir hafta kadar once. Aslinda dogum tarihimiz 2 gun kadar gecmis:)


Doguma dakikalar var.


Abisi  dogumdan sadece  yarim saat sonra yanimizdaydi ve kardesini ilk kez opuyor


Babasinin kucaginda


Muayene yapilmis, banyo yaptirilmis, simdi guzel bir yorgunluk uykusu cekiyor minik Ekin, kendi kendine mirildandigi ninnisi esliginde


Sali aksami annesinin kucagindan yerine birakilinca basti yaygarayi. Artik 3 gunumuz doldu, biraz daha hayata alisiyoruz. Anne poposunu silerken ilk gunku gibi bas bas bagirmiyor mesela:) Her dakika yeni seyler ogreniyoruz.


Annesinin elini meme sanip kocaman acmis agzini:)

Uyku guzeli oglusum Ekin.. 

Ve iste uyandik, sutumuzu emdik, simdi dinlenme zamani 



Yataginin ustundeki susleri izliyor burada Ekin'im:) Yakasinin yaninda da emdigi sutu cikarmis:) 

Guzel Ege'm o kadar mutlu ki, kardesini cok seviyor.. 

Ege;min dudagini yerim ben.. 

Abisinin opmeye doyamadigi.. 

Abisi kardesini cok seviyor. Hatta ben yaninda olmadigim zamanlarda bana cikisip hemen Ekin'in yanina gelmem icin sesleniyor. Insallah hep boyle gider guzel abimizin kardes sevgisi, cok fazla kiskanmaz kardesini....

4 yorum:

azizenaz dedi ki...

ben bu guzellikleri yerim,yerimde anne ve babasina birsey kalmaz)) hanfe canim yeniden gozun aydin saglikla buyusun tombis oglumuz canim cok seker yedim bitirdim isirdim resimlerinde hanife uzunum ama aynen babasi )) cengiz nasilda kivaniyordur )) cengiznde gozu aydin olsun onunda babaligini kutluyorum ....

BIZIM naz kiz ekini gordu ve aynisndan istiyormus )) hanife yaktin beni cokkk optum.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Maaşallah, Allah, hepinizin muhabbetini, abi-kardeşin muhabbetlerini arttırsın!
Hepinizi kocaman öpüyorum!

Hanife dedi ki...

Sermin'cigim sagol..
Hehheeee Naz'da kardes mi istiyor, ee ne diyeyim, annesi yapsin bir tame:) Ekin'i ve Egemi yerineoperim tabi..

Hanife dedi ki...

Cok tesekkur ederim Burcak'cigim....