Son Haberler

Perşembe, Ağustos 13, 2009

Uzun suredir sayfadan uzak kaldim. Neredeyse 2,5 aydir bir sey yazmamisim buraya. 

Yarin ailemizin yeni uyesine merhaba diyecegiz insallah. Sabah sezeryanla bebegime kavusacagim (eger programda bir degisiklik olmazsa.) Minik bebegimiz 2-3 gun oncesine kadar dogum icin donmemisti. 3 gun onceki kontrolde donmus olabilecegine inanan doktorum, daha onceden verdigi sezeryan kararini sabah ultrason yaptiktan sonra degistirebilir. Yani o sebeble henuz ne olacagi belli degil. Belki hastaneden donup bebegimizin kendi karariyla gelmesini bekleyebiliriz. 

Neyse ki ben kendimi uzunca bir suredir sezeryan fikrine alistirmistim, ama gonlum her zaman normal dogumdan yana. Yine de bebegin ve benim sagligim icin hangisi daha iyi olacaksa o olsun diye dua ediyorum. Hayirlisiyla kavusalim minigimize, baska bir sey istemiyoruz ailecek:)

Ege cok heyecanli. Bu aksam arkadasinda kalacak ve yarin ogleden sonra kardesini gorebilecek belki. Uzun bekleyis bitiyor hayirlisiyla. Ben heyecanliyim elbette, ama herseyden once saglikli olsun diyorum, yoksa nasil dunyaya geldigi cok onemli degil..


.





Bu fotograflari babasiyla gecenlerde yaptiklari nehir gezisinden cekmisler. Ege ve babasi balik tutmak icin mekan bakinmislar biraz.

Bu sureye dek cektigimiz fotolari topluca yayinlarim yakin bir zamanda. Bu sayfa Ege'min sayfasi, onun ve bnim hatira defterim. Simdi oyuncu kadromuza bir yeni uye daha katilacak. Buyuk olasilikla sayfayi eskisi gibi sifreleyecegim. Daha onceden kayit etmedigim arkadaslar varsa bana mesaj birakabilirler.

0 yorum: