Ekin'in Sabah Muhabbeti ve Ilk Kahkaha

Çarşamba, Aralık 02, 2009



Ekin 3. ayini tamamladi. Son hizla buyuyor. Gunler su gibi geciyor ve her gecen gun ben bebegimin muhtesemliklerine tanik oluyorum. Dun gece ilk kez kahkaha atti. Aciktigi icin uyanmisti. Her zamanki gibi hem ellerini emiyor, sapur supur sesler cikariyor, hem de bir yandan mirildaniyordu. Ben hemen kalkamadigim icin bakti ki ne gelen var ne giden, basladi yuksek sesle mirildanmaya. Bir ara gulme sesi ve ardindan minik bir kahkaha. Hemen firladim yataktan, baktim kocaman acmis agzini bana bakip guluyor:) Melegimi Hemen aldim kucagima, bastim gogsume, mis gibi kokladim. Nasil heyecanli, guluyor, ic cekiyor. O kadar acikmis ki. Heyecandan elleri titriyor minik prensimin. Asil mutluluk memeyi ilk agzina aldiginda baslar hep. O kadar mutlu oldu ki, bana bakip guldu yine ve hemen uykuya daldi..

0 yorum: