Ege ve Ekin'den Kitapli Pozlar

Salı, Mart 09, 2010

Ege son aylarda okumayi bayagi bir ilerletti. Hergun eve getirdigi okuma kitabini en az 3 kere okuyoruz birlikte. Sonra yatmadan once kendi basina okuyor bir kez. Okumayi gelistirdikce kendisine olan guveni geliyor. Babasi surekli kutuphaneye goturuor Ege'yi. Kitaba ne kadar erken alisirsa, okuma sevgiis o kadar saglam olur. Ne mutlu ki, cok merakli bir cocuk. Bir seyi ogrenmeden birakmiyor. Allah neden kendisini gostermiyor, yildizlar ne kadar buyuk gibi zor sorular gelince nasil cevap verecegimi bilemiyorum cogu zaman. Ama 6 yasini gecmis akilli oglumla sohbet etmek cok keyifli. Gecen gun mesela, bir arkadasinin ondan daha akilli oldugunu soyledi. Cocuk ondan okuma seviyesi olarak daha ileride saniyorum. Ege ise bunu akil olayina baglayip, onun daha akilli oldugunu dusunuyordu. Bense bunun akilli olmakla alakali olmadigini, belki onun daha cok okuma calismasi yaptigini, o yzden daha iyi okuyor olabilecegini savundum. Anlamadi. Ne kadar calisirsan o kadar cok seyi cabuk ogrenirsin dedim sonra. Derdim onu okuma olayina daha cok sarmak aslinda:)

Minigimiz ise, biz ise koyulunca yanimizda bitiyo tabi. Derdi kitabi alip, kemirmek, herseye yaptigi gibi. Sabah mektup kagidinin kenarini agzindan zor cikarttik. Nereden bulmussa. Artik pesinde surekli gezinmem gerekli. Gecen gun altindan aldigim bezi, saniyeler icinde eline alip kemirmeye baslamisti, zor yetistim:) Allahtan kaka yoktu da, ucuz atlattik:)





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanifecıgım işin zorlaşıyor,yürümek istemesi,diş çıkarması derken sende baya yoruluyorsundur.kemirdıgı eşyalar baya komık hele bezıne cok guldum .

Hanife dedi ki...

Vallahi oyle Sebnemcim. Canim cikiyor. Bir asagi, bir yukari. Kilolar gitti de bir de su karnim gitse:))