Ekin Bey Is Basinda...

Salı, Mart 23, 2010

Abimiz ve Ekinimden bilgisayar onu pozlar. Ekin bey abisinden cok once balsadi makina kurcalamaya:)





Ekin'im 7. ayini tamamladi. En cok gelisme kaydettigimiz aylardan biri oldu bu. Sebzeden sonra et, yumurta ve meyvaya basladik bu ay.
Son 2 gundur uzun sure yerde kendi basina oturmayi ogrendi.
Derdini anlatmayi daha guzel beceriyor, bakti olmuyor uzun uzun mizildaniyor artik:)
Mama sandalyesinde oturup, yemek yerken biz eslik ediyor. Bakti bu is uzun suruyor, masada ne varsa ellemek, tatmak istiyor, vermeyince kiyameti kopariyor. Kati yemeklere baslamak icin b sinyalleri beklemek gerek. Bebek masada yenilen seyleri merak edip, agzini oynatiyorsa, o da bu kasik ve tabak kullanmaya hazir demekmis.
6 ay bitince basladigim tekli sebze pureleri ve kasik mamalarindan sonra tavuk etine ve yumurta sarisina basladim. Bugun de ilk kez dana eti verdi. Havuz, patates ve eti haslayip pure yaptim, severek yedi. Ardindan emzirdim tabi. Hala anne sutu asil besin kaynagimiz.
Gunde iki kez kati yemek veriyorum, sabah ve ogle olmak uzere. YAkinda aksam ustu meyva purelerine baslayacagim, henuz tam vermsi degilim. Biz yerken agzina vererek tatdiriyorum su sira. Meyvalar cok leziz olduklari icin en son vermek gerekiyormus. Aam gecen gun muzu denettim, bayildi, agzini sapur, supur yalayip durdu:)) Haa bir de en sevdigi yogurt. Hatta tavuk etine yogurt sayesinde alisti:) Karistirip verdim, o sekilde yedi, yoksa tavugun sansi pek yoktu:)

0 yorum: