Haydi Dansa!!

Cuma, Eylül 23, 2005


Oyle guzel dans ediyordu ki, ben fotograf makinami aldim elime ve o beni gorunce durdu birden.
Utanmaya mi basliyor ne? Sadece allta yan cektigim:) fotograftaki figuru yakalayabildim..


Dun yuvada tam gun baslayacaktik. Normalde ilk 10 gun kadar yarim gun, daha sonra tam gune donecektik. Cocugun alismasi icin gerekliymis bu surec. Ege ilk iki gun yuvayi cok sevdigi ve ben de tam gun kalsin diye israr ettigim icin, dun tam gunu denedik. Ama sonuc felaket. Oglen uykusuna yatmis ve 10 dk sonra uyanmis, cigliklarla hem de. Ben de evde degildim, ogretmen aramis beni ama bulamamis tabii. Susturmaya calismis ama ne yazik ki sonuc sifir:( Diger cocuklarda uyanmislar onun sesinden dolayi. Arkadasimi aramis ogretmen ve ben arkadasimdan aldim dun Ege'yi. Boynuma bir atildi beni gorunce Anneeeeee diyerek. Gozlerim doldu. Sanirim butun gun orada kalacagindan, belki bir daha bizi gorememekden dolayi korktu. Uyku cok ozel Ege icin. Odasinda ve kendi yataginda, muzik dinleyerek uyumayi sever her zaman. Bu degisiklik onu ciddi derecede sarsti. Bu sabah yuvaya girmek istemedi. Oglen gittigimde bana bir naz bir naz, gorseniz kalpler dayanmaz:)) Ama sahte tabii.. Ogleye kadar diger cocuklarla oynayinca isinmis yeniden..

Yani yuva hikayelerimiz simdilik boyle. Umarim tez zamanda o yuvasina alisir da hem ogretmen hem biz rahat bir nefes aliriz.
Simdi mi ne yapiyor bizim bidik? Kuvetde oynuyor kendi kendine. En sevdigi sey; su:) Banyo ne halde tahmin edersiniz sanirim. Eh bana musade, malum Ege halleri..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ah canım benim kıyamam sana korktu çocuk demekki bir anda seni göremeyince annesi normaldir yavaş yavaş alışacak birden çok farklı ortama sensiz girmesi onun için elbette kabus sana çok düşkün ama bence kısa sürer merak etme alışması egoşumun akıllı çocuk o hemen adapte olur annesi
öpüyorum hepinizi kendinize iyi bakın
nihan

Adsız dedi ki...

canım ya kıyamam onaaa.Hanıfecıgım gene sen bır muddet onu yarım gun gonder yada arada bır zamanda onu gormeye gıttı bence,yada uyku saatınde onunla bır kac gunu orada gecır hem uyuyacagı yere alıssın hemde uyanursa senı orada bulabılsın.sonra zaten oradakı kısılerede alısır.Yazdıklarını okuyunca ıcımım oyle kotu oldukı.Egos kısa surede uyumasaglıayacaktır senıde egosumuda cok opuyorummmmm.hotmaılıne bak hanıfecegım

Hanife dedi ki...

Nihan ve Sebnem,
Yazdiklariniz cok dogru, kesinlikle zaman gerekiyor bazi seyler. Biz cocukarin bu konuda daha hassas olduklarini ogrenmek zorundayiz. Dun sabah agladi dedim yaa, ben yanina geleyim biraz dedim, orgretmen istemedi. Yani uyku saatinde falan beni almazlar iceriye. Yavas yavas ama bensi alisacak oraya..
Sizi cok opuyoruz teyzeleri.....