Simdi Yuvali Olduk.....

Salı, Eylül 20, 2005


Benim yaramaz oglum pazartesi gunu yuvaya basladi. Bugun yani sali ve dun yarim gun gittik yuvaya. Ogretmeni memnun. Simdilik:))
Yarindan itibaren tam gun kalacak. Arkadaslariyla oynamayi cok seviyormus. Bugun her yeri kalem icindeydi geldiginde:))
Sabah bana el sallayip "bayyyy" diyor.

Fotograflar cekileli bir kac gun oldu. Elma suyunu icmis mi yoksa masasina ve ustune basina dokmus mu pek anlamadim yaa, hayirlisi artik:)


Bir de bu halde poz veriyor.. Her yeri yapis yapis, islak. Ama ellerini suya yani elma suyuna vurup vurup oynamayi cok seviyor..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanıfecıgım gozun aydın oglun okullu oldu.yuvadan memnun kalması cok guzel,ege zaten cocukları sevıyor.umarım hep boyle huzurlu olur.Resımlerde cok sırın cıkmıs ya,oyle bakıslarıda ınsanı mahvedıyor.opucuklerınızı aldım bende ıkınızı cok opuyorum.

Adsız dedi ki...

canım benim hayırlı olsun okullu oldu egecik demekki yuva çok faydalı oluyor çocuklar için paylaşmayı öğreniyorlar herşeyden önce çok sevindim sende oldukça rahatlarsın daha az yorulursun çünkü yuva sonrası yorgunluktan mışıl mışıl uyur egecik çok iyi yapmışsınız canım öpüyorum sizi
nihan

Hanife dedi ki...

Sebnem ve Nihancigim,
Gercekten yuva Ege icin cok iyi olacak. Paylasmayi ogrenecek. Cok basina buyruk ve soz dinlemiyor, ne isterse yapilsin istiyor. Umarim bunlari yuvada ogrenecek. Sizi cok opuyoruz..