Ege'min Ekmek Keyfi

Pazar, Ekim 09, 2005


Gecen gun yaptigim cicek ekmegi gorur gormez Ege asik oldu. Ekmegi cok seviyor. Ayni aksam dustan cikinca yine ekmegi gordu, babasi yerken. Hemen kati bir tane. Uzerinde bornozu, yeni yikanmis.. Kim aldirir ki:)) Yagli yagli eller, her yer ekmek kirintisi:) Ama bozmadim keyfini. Yeniden yikandik tabii:))
Bir de yukardaki gibi bana uzatiyor ekmegini, benim bonkor oglum..




Dun Ege yine guzel bir sey yapti ve beni cok sasirtti:) Kendi kendine duvara yuzunu cevirip (aynen bizim cocuklugumuzda yaptigimiz gibi) ellerine yuzune dogru kapatip basladi saymaya, tabii kendince:)) un deux, trois.. tabi cok anlasilir degildi. Oglum her gecen gun fransizcasini gelistiriyor. Yakinda bana tercumanlik yapmazsa hic sasirmam.. Aguva demeyi (au revoir) zaten neredeyse 1 yildir soyluyor:) Hocalariysa teletubbies ler. Surekli onlari seyrettigi icin cok sey ogrendi o minik yaratiklardan.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

o minik elleri yerim ben ne güzel tutmuş ekmeğide tatlım benim...
sıhhatler olsun egecim bornozunda pek yakışmış :)))))))
nihan

Adsız dedi ki...

canım benım suratını sevsınler.o bakıslar bır harıka,ekmek yemesıne ne demelı sankı kıtlıktan cıkmıs :) basarısınada bravooooo yakında cok daha guzel seyler konusup annesını daha da cok mutlu edecek. allah nazardan saklasınnnnnnn optumm

Adsız dedi ki...

gene cok guldurdu senin bu oglun beni :) Hanifecigim ilk fotografta sana benzemis ( ben benzettim ) Teletubbiesleri ben de cok severim :) ikinizi de cok optum, sevgiyle, saglikla kalin,zeynep.

Hanife dedi ki...

Nihan ve Sebnem,
Cok tesekkur ederim. CAnimiz teysel;erimizi bizde cok opuyoruz. Sebnem, inan cok seviniyorum boyle cok konusunca.

Zeynep,
Bazi dosatlar kimizi babasina benzetiyor:) Biz de seni opuyoruz.

Meral dedi ki...

Egen yine çok tatlı çıkmış Hanife
Allah sağlık ve mutluluk versin ona

Hanife dedi ki...

Cok tesekkur ederim Meral...