No no no....

Pazartesi, Ekim 31, 2005




Gecen sabah cektim bu fotograflari. Yuva ve is oncesi yani. Ege yine yaramazliklara devam ederken yani, her sabah rutin kosturmalar sirasinda.




Aman ne cilveler ne cilveler, poz vermeyi ozlemis meger. "No no no" demeyi ogrenmis ogretmeninden. Ben yapmamasi gereken bior sey olunca da 'Ege hayir, no ' falan diyorum, o da basliyor arkamdan "no no no" diye tekrarlamaya.
Alttaki fotolar "no" derken cekildi:)





En sonunda annesiyle sevisme vakti, okul ve is oncesi sevismler cok tatli oluyor. Yuvaya gelince el sallayip, opucuk veriyor annesine.


Ilk kez kendi fotografimi da yayinliyorum sitede:) Hani cok ozel bir fotograf degil ama, idare edin artik:) Gunlerin yorgunlugu sanirim biraz belli oluyor halimden.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Ege kesinlikle sana daha cok benziyor:))cok sekersiniz ikinizde:)

Adsız dedi ki...

ben de demistim Hanifecigim, sana cok benziyor, masallah ikinize de :) ilk fotografta shrek'deki cizmeli kediye benzemis bizimki, yerim ben onu ya. bayraminizi kutlar, sevgiyle kucaklarim ikinizi de canim. sevgiyle, zeynep

Adsız dedi ki...

ohhhh valla ya yüzünü özledik güzel anne,egecim de çok tatlı çıkmış ikinizide çok öpüyorum hayatım ...
yarın arife sana yazamazsam şimdiden bayramınızı kutluyorum canım kendinize iyi bakın
nihan

Hanife dedi ki...

Arzu,
Cok tesekkur ederim..

Zeynep,
Merhaba canim. Biz de seni cok opuyoruz. HAkikaken o kediye benzemis, ne komik di mi:))
Ben de sana iyi bayramlar diliyorum canim.

Nihancigim,
Ben de seni ozledim inan. Sana ve ailene guzel bir bayram diliyorum canim. Selamlar tum aile fertlerine..

Sevgiyle ve dostca kalin..

Adsız dedi ki...

hanifecıgım,ıkınızın bırlıkte resmını gorunce ınan cok sevındım.Sızlerı ozluyor olunca resım baya ıyı geldı.Egenın sana benzedıgıne katılmıyorum ege aneannesıne benzıyor :=) tabı bırazda babası.Canım yorgun gorunuyorsun tabı ama genede guzel cıkmısın ıkınızde cok opuyorum ıslerınde kolaylıklar.

Adsız dedi ki...

SEVGILI HANIFECEGIM,YARIN PS BASINA GECMEK ZOR OLUR DIYE BU GUNDEN YAZAYIM ISTEDIM.CANIM BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN,DAHA NICE BAYRAMLARA.HEPINIZI COK OPUYORUM.GUZEL BIR BAYRAM GECIRMENIZ DILEGIYLE...

Hanife dedi ki...

Sebnemcigim,
Senin ve ailenin bayramini kutluyorum, hayilri bayramlar diliyorum canim.. Her zaman sevdiklerinle beraber guzel bayramlar dilegiyle...
Ege'de seni ve Burcu ablasini cok opuyormus:))
(Beck ver deyince dudaklarini uzatiyor opmen icin:)) )

Adsız dedi ki...

CANIM EGEM BENDE ONU DUDAKLARTINDAN VE O TOMBIS YANAKLARINDAN OPUYORUM.BURCU ONU ISIRIYORMUS , HANIFE ABLA BENIM ICIN ISIRSIN DIYOR.TEKRARDAN IYI BAYRAMLARA

Hanife dedi ki...

Seve Seve Sebnem ve Burcu:))

Çileksuyu Sibel dedi ki...

selam Ege,Hanife,nice bayramlar gorursunuz mutlu mutlu insanlar.Fotigrafinizi gorunce gozlerm doldu inanin ki,ne oluyosa bana,ben de cok ozledim,ailemi gormus gibi oldum herhalde ondan..sevgimle,ben de takipteyim artik:)

Hanife dedi ki...

Sevgili Sibella,
Icten mesajin icin tesekkur ederim. Her zaman beklerim sayfalarima. Biz de burada yanliziz ne yazik ki. Ama bu blog isi sayesinde kocaman bir aile gibi olduk degil mi?

Doruk dedi ki...

Hanife'ciğim ne güzel seni görmek. Ege'yle birlikte fotoğraflarınızı daha çok koymalısın siteye. Artık kiminle konuştuğumu biliyorum, ne güzel!

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Burcu,
Seni gormek de cok guzeldi gercekten. Iyi fikirmis degil mi fotolarimizi yayinlamak:)

Devrim Ozcan dedi ki...

Ege cok tatli bir bebos, ama galiba cooook yaramaz. Ne yapicaz biz bu yaramazlari??

Hanife dedi ki...

devrim,
Cok tesekkur ederim. yaramazlik konusunu hic sorma, ama artik okullu oldugumuz icin biraz daha hafifledi gibi:))

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Hanifecim seni görmek ne güzel, Maşallah Ege bana büyümüş gözüktü, artık okullu oldu birde, Maşallah çok güzel bir çocuk.

Hanife dedi ki...

Asli'cigim,
Mesajini gec farkettim. Cok tesekkur ederim. Ege koca delikanli oldu artik:)