Yakin Cekimler:))

Salı, Ekim 04, 2005











Nasil da haylaz haylaz bakmis:)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN HAYLAZ HAYLAZ BAKAN RESİM SÜPER ÖPTÜM VALLA EKRANA YAPIŞIP CANIM BENİM :)))
NİHAN

Adsız dedi ki...

EGOSUM GENE HARIKA CIKMISIN,HAYLAZ HALINE BAYILDIMMM.HANIFECIGIM DUKKAN ISI CIKTI BURALARI BOSLADIN.UMARIM IYISINDIR.ISLERI KOLAYLADINIZMI MERAK EDIYORUM ACIKLAYICI BIR SEYLER YAZ.SANA MAIL ATTIM AMA CEVAP GELMEDI.RAMAZANINIZI KUTLUYORUM, HAYIRLI IFTARLARA

Hanife dedi ki...

Bizde sizi cok opuyoruz guzel teyzelerimiz. Cok ozledik sizi, kesk burada olsaydiniz.
Hayirli ramazanlar diliyorum sizlere....

Adsız dedi ki...

masallah ya! mincikla onu, op benim yerime!
Sevgiler, Zeynep
p.s. bu arada restuarant isi hayirli olsun, dilerim hersey cok iyi olur, mukemmel bir haber!

Hanife dedi ki...

Zevkle operim Zeynepcigim,
Restaurant icin sansa cok ihtiyacimiz var, iyi dilklerinize. Sagolasin canim.

Adsız dedi ki...

Hanife hanım merhaba,

Site'nize bir kaç gündür bakıyorum. Ve oglunuza gercekten bayildim, maasAllah cok tatli. ALLAH bagislasin.

Size isten yaziyorum, bos vakitimde tüm eklediklerinize bakmaya calistim ve sonunda hepsine bakabildim.

Cocuklari cok seviyorum, hele böyle Ege gibi sirin tatli olunca gercekten icim eriyor. InsAllah ALLAH isteyen herkese hayirli saglikli tatli bebekler versin.

Ege'yi kocaman kocaman öpüyorum. ALLAH nazardan saklasin.

Bu arada Ramazan geldi hatta bitmek üzere. Herkese hayirli Ramazanlar diliyorum.

Kocaeli'nden sevgiler ...

Hanife dedi ki...

Eskileri tararken mesajiniza rastladim.. Tum gelen mesajlara bir cevap veririm, ama sizin mesajinizi atlamis olmaliyimm. Cok tesekkurler yazdiklariniz icin..
Kanada'dan Kocaeli'ne sevgiler..