Pasta Yerken

Perşembe, Aralık 22, 2005


Bircok cocuk gibi Ege de sekerli seylere bayiliyor. Ben, onu bu lezzete olabildigince gec alistirdim. Hatta gecen yaz Turkiye'de teyzesi cikolata almis ve Ege nasil yiyecegini bilememis, dondurma sanip yalamaya baslamisti:) Dondurmayi vermistim ama cok onceden, en azindan icinde bolca sut bulundugu icin. Evde dogal malzemelerle ve dogal sekerle(pekmez gibi bal gibi mesela) yaptigim kek ve kurabiyelerle tanistirmistim sekeri, ilk kez. Su siralar evde bu tur seyleri yapacak cok vaktim yok. Ben de o yuzden arada marketden aliyorum bu tur seyleri. En son aldigim Akcaagac suruplu pastanin keki oldukca guzeldi. Kremasini biraz azaltarak verdim oglusuma. O da bayila bayila yedi..
Iste ispatlari:)))







5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanife Hn. Maşaallah Ege çok tatlı bir çocuk fotoğraflarda öyle güzel yansıtıyorsunuz ki bayılıyorum. biz de bebek istiyoruz. inşallah Ege gibi tatlı bir bebeğimiz olur bizim de. size ailenizle mutlu huzurlu sağlıklık günler diler, Ege'yi de yanaklarından öpüyorum.

Sabiha Alişan
sabiha_alisan@yahoo.com

Adsız dedi ki...

oh kuzucum benim o tombik tatlı ellerini yiyesim geldi canım afiyet olsun sana .Ne güzel sık sık ege'nin yeni resimlerini görmek sitede beni çok memnun ettin annesi çok sağol .İşler yoluna girmiştir umarım en azından senin istediğin boyutta hayatım herşey gönlünce olsun bak yepyeni bir yıl geliyor şans,uğur getirsin sana inşallah çok öpüyorum hepinizi
NİHAN

Adsız dedi ki...

HANIFECIGIM EGENIN ISTAHI YANI HARIKA AMA CATAL TUTMA AZMI ONDAN DAHA HARIKA :) IKI CATAL VE IKI ELLE BIRLIKTE YEMEYE CALISIYOR AFIYET OLSUN SEKER OGLUSUMA OPUYORUMM O KIRMIZI YANAKLARDAN

Doruk dedi ki...

Afiyet olsun Ege'ciğime, ne de güzel yemiş çatalla bir de. Kocaman öpüyorum ikinizi de, Hanife.

Hanife dedi ki...

Sabiha Hanim,
Guzel sozleriniz icin cok tesekkurler. Allah tez zamanda size de bir evlat versin insallah. Isteyen herkesi bu guzel duygudan mahrum etmesin Allah.

Nihancigim, Sebnemcigim ve Burcucugum,
Ege ve ben de sizleri cooook opuyoruz.
Nihan, ciok sagol canim guzel dileklerin icin..