Surpriz....

Cumartesi, Aralık 24, 2005

Bugun Noel ve ben evdeyim:))) Harika bir gun gecirdim guzel ailemle, oglumla bol bol oyunlar oynadik, aksam sehir merkezine gezmeye gittik, donunce esimle bira keyfi yaptik.. Simdi Ege misil misil uyuyor. Ben az once yemek tariflerime bir yenisini ekledim. Esimle Ege'nin eski fotograflarina baktik sonra. Aklima guzel bir fikir geldi bu esnada... Daha once de burada yayinlamis oldugum Ege'nin bebeklik fotograflarini yeniden, yeni okuyucular icin eklemek istedim...

Veeee iste karsinizda minicik Ege......




Burada Ege dogali birkac dakika olmus..


Askimin en sevdigim pozlarindan biri.. O zamanlara ait o kadar cok fotografi var ki..



Bu da bir alisveris sirasinda market arabasinda cekilmisti, 2 kis once yani:))

Nostaljiye devam et derseniz seve seve:))))

6 yorum:

Doruk dedi ki...

Her yaşı, her dönemi ayrı güzelmiş Hanife'ciğim. Tabii ki devam nostaljiye:)

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Burcu. Arada yayinlarim artik eski fotograflari...

Adsız dedi ki...

Hanıfecıgım oncelıkle noelın kutlu olsun :)) gsenın ıcın ıyı bır gun olmus ve rahat ettımısındır bıraz.egenın bu resımlerını gormustum sende ama sımdı bakınca ne cabuk buyumus bu dıyesım geldı ( gercı bırde sana sormak lazım:=)ya su surata bakın hala o tombıs yanaklar maasallahhhhhhhhhhhhh optum oglusumuuuuu

Adsız dedi ki...

masallah masallah :) canim benim ya, ah hanifecigim, diken diken oldum vallahi fotograflari gorunce, nasil kutsal birsey bu degil mi ya? Allah bagislasin, hep mutlu, saglikli, kismetli olsun insallah yakisikli ege'm. ben de bir kiz dogursam da, buyuyunce evlendirsem egemle hehehe :) canim benim yeni yiliniz da kutlu olsun bu arada, hep daha guzele, daha mutluya insallah. sevgilerimle, zeynep

Adsız dedi ki...

merhaba canım,egoşun bebekliğini özlemişiz ben arada arşive bakıyordum ama bunları görmek harika oldu nostaljiye devam hayatım.Sizin oralarda yeni yıl kutlanmaya başlandı tabiki sağlıklı,mutlu çok güzel bir yıl olması dileğiyle,hepinizi çok öpüyorum
NİHAN

Hanife dedi ki...

Zeynep,
Walla agzimdan aldin. Ama elini cabuk tut bak kismetler var ona gore. Ama ben seni ust siraya aldim bile;
CAnim, sana da guzel, mutlu, saglikli, bol seyahatli bir yil diliyorum.

Nihancigim,
Senin de yeni yilin hayirli ve guzel seylere vesile olsun. Aielnle, sevdiginle huzurlu ve saglikli tabii bol kahkahali bir yil diliyorum sana ...