Merhaba

Pazartesi, Aralık 12, 2005


Uzun bir aradan sonra merhaba..
Bugun ilk kez izin yaptim. Evde yatamadim tabii uzun uzun. Evin halini hic sormayin, temizlik, camasir, yeni dogum yapan arkadasima bile vakit ayirdim. Pratiklik baska bir sey tabii:))
Gece saatlerinde sitem icin vakit bulabilmis durumdayim. Bizim minik beyden degisik pozlar, buyrun....
Alttaki fotograf Ege'nin 2 ay kadar once yuvada ilk yaptigi boya.
Evin bilumum duvarlarindaki serbest calismalarina zaten tanik oluyorsunuz.







7 yorum:

Adsız dedi ki...

ARAMIZA HOŞGELDİNİZ GÜZEL ANNE VE OĞLU.NE MUTLU SİZİ BURALARDA GÖRMEK
BİRAZ KİNAYE OLDU AMA HADİ :))))))))
GERÇEKTEN ÇOK ÖZLETTİNİZ KENDİNİZİ,EGECİĞİN GÜZEL ESERLERİNDEN MAHRUM ETME ANNESİ BİZLERİ.İŞLER ÇOK YOĞUN DEĞİL Mİ?NASIL GELİŞMELER VAR MI İYİ ANLAMDA?İNŞALLAH HERŞEY YOLUNA GİRER HAYATIM HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM KENDİNİZE DİKKAT EDİN
NİHAN

Adsız dedi ki...

Artik merak etmeye baslamistim Hanifecigim, hosgeldin, sana da merhaba. Ozledik Nihan'in dedigi gibi, umarim keyfiniz yerindedir, noel oncesi tadini cikar oralarin. Oglusunu da cok opuyorum, masallah ona.
Sevgiyle, Zeynep

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim ve Zeynep'cigim,
Buralardayim ama nete cok bakamiyorum hatta sadece 2 dk bakip cikiyorum desem daha dogru olur. Onemli birseyler falan var mi diye.
Iyiyiz, cok sukur. Dun evdeydim, bugunde yarim gun evdeyim. Az sonra tarif de ekleyecegim..
Ikinizi de cok opuyorum...

Adsız dedi ki...

slm hanıfecegım,egeyı ozlmıstım resımler de gene cokkk yakısıklı cıkmıs,yaptıgı resımler zaten bır harıka :) canım senınde evde oldugun burnundan gelmıs bence ama ne yapacaksın ıste umarım saglıgın sıhatın ıyıdır.ıkınızıde cok optummm bu arad zuhreye benden slm soyle byeee

Hanife dedi ki...

Haklisin Sebnem.
Egeyi yerine operim elbet, zevkle. Selamlarini lettim zaten dun Zohre'ye. O da sana soyledi canim. Bana mail den tel numarani bildir. Hem boylece e mail adresini almis olurum. Sanirim oncesinde kayit etmemisim..
Optum seni..

Adsız dedi ki...

hanıfecıgım senı hafta sonu arıyacagım zaten ama ne zaman evde oluyorsun bılemıyorum. burayı yarın falan okursan bana bır saat yazarsan senı ararım konusuruz hem tel numarasınıda vermıs olurum optum canımmm

Adsız dedi ki...

hanıfe adımı yazmadan maıl adresı yazmısım