Borek Olayi

Cumartesi, Şubat 25, 2006


Ege;
'Annem gecen sabah borek yapti. Ama borek bir turlu pismek bilmedi. Ee annem gitmis bilgisayarinin basina, unutmus boregi moregi. Aciz dimi ama, yanacak gidecek guzelim sey, yok aclik bir yana, onca emek.. Dur, bi de ben bakayim suna, annemin yaptigi gibi eldiveni gecirelim elimize, aa babam fotograf da cekecekmis, iyi ceksin bakalim. Ne anliyorlarsa her animi cekmekten. Pijamaliyim giyinmemisim bile ama olsun ne yapalim..
Ok, borek daha yanmamis, pisecek az sonra... '



Karakterler gercek olup, borek disinda yazilanlar gercek degildir.

The End

Borek afiyetle yenir, herkes mutlu mesut devam eder hayatlarina, yeni hikayelerle......

4 yorum:

Adsız dedi ki...

UYKU MAHMURU BİR DE YA BU KADAR TATLILIK OLUR MAŞALLAH SANA EGECİM :)ANNECİĞİNİN NEFİS BÖREK KOKULARINA DAYANAMADIN DEMEKKİ:)))
NİHAN

Hanife dedi ki...

Tesekkur ederiz Nihan Abla..

Adsız dedi ki...

ah deli oldum bu fotograflara yaaa!!!!! cok ozledim :)))) pijamalarini yerim ben onun, masallah, ah bir de yeni uyanmis, canim benim, ikinizi de optum, kocaman oldu bizim oglan.

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Hosgeldin, guzellikler getirdin, hemen sitene bakip fotograflari seyredecegim uzun uzun.. O maskelerden benim duvarimda da var biliyor musun?
Biz de cok opuyoruz..