Cikolata ve Uzaylilar !

Perşembe, Şubat 16, 2006




Her cocuk gibi sekerli yiyecekleri Ege cok seviyor. Ben her zaman sinirlari koruyorum ama. Cikolataya mesela bayiliyor. Elindeki biskuvi de yenmeyecek gibi degil hani. Bol kakaolu ve icinde cikolata var, krema falan degil hakiki cikolata. Ben de cok sevdimmm:) Cocugumuza limit koyuyoruz ama kendimize gelince isler degisiyor degil mi? Mesela ben tatlisiz duramam, hafif olmasi sartiyle her turlu tatliyi cok severim. Ege umarim bu konuda bana cekmez..



Son gunlerde evdeyim, yani is bitti bitiyor, o da ayri bir hikaye ki, baska bir yazi da bahsedilecek mutlaka. (Allahim tesaduflere bak:) Sertap su anda ' Bu daaaa gelirr, bu daaaa gecerrrr' diye soyluyor. Tam is konusu acilmisken, tam oturdu konuya yani:)
Neyse bu da gecti gercekten, hayattayiz, iyiyiz ve en onemlisi saglikliyiz, biricik oglum var hayatimda, baska ne isteyeyim.....



Efendim, gelelim bizim uzaylilara. Evin her yerini sardilar. Hani korku filmleri gibi neredeyse. Evin en kucuk elemani yukardakilerden mesaj alir, kimse takmaz once cocugun durgunlugunu falan. Sonra bir bakarsin ufaklik onlari gormus meger, mesaj iletiyor insanliga !
Ama bizim ki biraz degisik, oyle durgunluk falan yok tabii, aksine bir hareket bir canlilik ki, sormayin. Oglum evin her yerine, duvarlara, kitaplara, benim bulmacalarimin cozulmemis ne kadar bos alani varsa oralara resimler, figurler ciziyor. Bana yuvarlak cizdiriyor once. Sonra iclerini asagida goruldugu gibi dolduruyor. Uzaylilar ciziyor yanii. Ama bu isin bir mesaj isi oldugunu dusunmuyorum. Sadece Ege'nin portre gelistirme asamalari....

(Yuvarlaklarin cizimi bana ait:)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba canım,
bencede egenin uzaylıya benzeyen şekilleri sadece figür çalışmaları :))
çikolatayı hangimiz sevmiyoruz ki oh ne güzel çocuk bata çıka yiyor işte:))))
evde olman çok güzel tabiki özlediğin herşeyi yapabilme fırsatı.bu iş bence güzel bir deneyim oldu hiç yapmadığın bir işi yaptın en azından hem güzelliklerini hem zorluklarını gördün.ilk başta hatırlıyormusun kayınvalidem kapattı dükkanı hem çok yoruluyordu hemde hastalandı demiştim sana.İyi sermaye ve çok elemanla bu iş ancak oluyor malesef çok yorucu ben daha yakından biliyorum çünkü kadıncağıza yalvarıyorduk devret diye.Neyse herşeyde bir hayır vardır şimdi evinde olmanın tadını çıkar,inşallah daha güzel şeyler yaparsın az yorulduğun ve evine vakit ayırabildiğin.Herşey gönlünce olsun canım
Nihan

Adsız dedi ki...

Canım yaaa; cıkolata ne de yakısmıs o kırmızı yanaklara:) yasaklar zaten hep kucuklere degılmı ama tatlıyıda cok sevdıgı bellı oluyor.Cızımlerı bır harıka sımdıden guzel fıgurler cızıyor ıster uzaylı, ıster marslı :)op benım ıcın egosumun o tombıs yanaklarından.Hanıfecıgım evde olmak senın ıcın , hemde bızım ıcın ıyı oldu. Baksana her gun gene senı burada buluyoruz,egede bu ısıe cok sevınmıstır.ısın senın ıstedıgın gıbı olmaması uzucu tabı ama buda bır deneyım ve senın ıcınde yapmadım demıyecegın bır tecrube.ısle ılgılı yazını beklıyorum.senı de cok optum hanıfecıgım.

Hanife dedi ki...

Sebnem ve Nihan,
Iyi ki varsiniz...
Ikinizi de cok seviyor ve opuyorum...

Adsız dedi ki...

CANIM YAAAA,IYIKI SENDE VARSIN VE IYIKI BURAYI YAPTIN.BURADA BIR SEYLER PAYLASMAK COK GUZEL TSK LER SANA .

Adsız dedi ki...

sanat calismlarainiza bizzat gordum hepsi harika cok guzel cizmis gozleri falan egeyi cok optum

Hanife dedi ki...

Sermin,
Ege'nin odasindaki sanat calismalarina hala dokunmus degilim, kiyamiyorum silmeye, yoksa tembellik bahane:)

Oya Kayacan dedi ki...

Fasulyeli tarifler, Ege'nin cikolata halleriyle uzaylilari..., hersey cok keyifli. Is bitiyor diyorsun, olsun. Yuvarlaklar cizmek az is mi sanki, kolay mi buyuyor Ege?

Hanife dedi ki...

Evdeki is hic biter mi Oya'cigim? Ama Ege'yle gecen vakit ne keyifli, ben gunde binlerce yuvarlak cizeyim, daha ne isteyeyim..