Iyi Haftalar

Pazartesi, Şubat 20, 2006








Pazar gunu biraz hava alalim deyip disari ciktik, amann bir soguk ki sormayin. Ancak 10 dk kalabildik disarda, yerler tamtakir buz, yurumek imkansiz. Yani park keyfimiz pek kisa surdu. Biz de klasik carsi gezisi yaptik, buyuk alisveris merkezi yani. Yeni deyimiyle:))
Ege'yle birlikte olunca magaza gezmek falan imkansiz tabii. Ben, carsi icinde bahce calismalarina bayildim en cok, birkac fotograf alabildim ama onlardan. Daha fazlasi icin buraya tiklayin lutfen..

Tum dostlara guzel bir hafta diliyorum..
Sevgiyle, dostlukla...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım egosum,bu karda kısta ancak gozler gorunur durumda :)bıraz daha sıkın dısınızı az kaldı yazın rahat edeceksınız.hanıfecıgım opuyorum ıkınızıde

Adsız dedi ki...

EGECİK,ROBOT OLMUŞ VALLA CANIM BENİM SOĞUKLAR BİTSİNDE YAZ GELSİN ÇOK UZUN GEÇTİ SANKİ BU KIŞ...
GERÇİ ÇİÇEK RESİMLERİNİ GÖRÜNCE İÇİM AÇILDI HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL BAHARIN HABERCİLERİ GİBİ
KENDİNİZE İYİ BAKIN ÇOK ÖPÜYORUM HEPİNİZİ
NİHAN

Hanife dedi ki...

Cicekler sahane degil mi kizlar?
Yaz bir gelse, parkdi, havuzdu, sincap kovalamacaydi, baslariz artik:)

Adsız dedi ki...

Ay ne güzel olur ya yaz gibisi var mı?İstanbul bir kaç gündür ılık, ceketle rahatlıkla geziliyor.Nasıl temiz bir hava var şu anda!!!
Üç haftadır heryeri beyaz görmekten hiç yaz gelmeyecek sanıyorduk.Yalancı da olsa bahar geldi şimdilik :)))
Bol güneşli günler,öptüm sizi:)))
Nihan

Hanife dedi ki...

Biz burada kari 6 ay kadar goruyoruz guzelim:) Arada toprak cikiyor ortaya ama, kar her yerde her daim yani kis boyunca..
Bahar bir gelse:)))

Adsız dedi ki...

Gerçekten bencillik benim dediğim ama geçen kışlarla kıyaslıyoruz İstanbul'u.Bir de hayatım burada hayat felç oluyor insanlar işlere gitmiyor,okullar tatil,iş yok güç yok maddi manevi çöküyoruz.Sanki olağan üstü hal ilan ediliyor.Gerçi Tam 3 hafta yağınca yavaş yavaş alıştı insanlar ama herkes kardan nasibini aldı bu yıl.Tabi siz alışık olduğunuz için garip gelmiyor,herkes temkinli o yüzden iş aksamıyor.Burası Türkiye şeker unuttun mu birkaç senede ? :)))

Adsız dedi ki...

ADIMI UNUTTUM BU ARADA:)))
ÖPÜYORUM HEPİNİZİ,KENDİNİZE İYİ BAKIN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Hic unutur muyum? kalbim hala orada.
O zamnlar ne cok sevinirdik kar yaginca:)) Okullar da tatil olurdu, ohh gel keyfim gel:)