Ege'nin Okul Arkadaslari

Çarşamba, Aralık 27, 2006



Gecen gun Ege'nin yuvasinda parti yaptik. Anneler, cocuklar ve ogretmenlerle..
Biz aralarina en yeni katilan oldugumuzdan dagitilan hediyeler icinde en ise yarayani Ege'ye verildi. Guzel bir bere ve bir cift corap. Diger cocuklarin hemen hepsine oyuncak hediye edilmisti. Tabii dogal olarak Ege bu ise pek bir sinir oldu. Baslik ve corap hicde iyi bir hediye degildi!!
Butun bir saat boyunca diger cocuklarin oyuncaklari icin sizlandi, kendini yerlere atti. Iki ogretmeni soz verdiler, ona guzel bir araba getirmek adina:)) Kadincagizlar o kadar uzuldu ki, bir tanesi oglunun olan ama artik oynamadigi arabayi getirecegim diye onlarca kere soylendi, bizimki hem anlamadigindan hem inadindan yine de hic susmadi..



7 yorum:

Adsız dedi ki...

AY KURBAN OLURUM BEN ....HERHALDE YANİ KALKIP ÇOCUĞUMA BERE VERMİŞLER ANNESİ NAPSIN ÇOCUK BEREYİ.HAKSIZLIK BU :))))
YUVASINI ÇOK SEVER İNŞALLAH BENİM YAKIŞIKLIM.AFFETTİRSİNLER KENDİLERİNİ EGE'ME...
KENDİNİZE İYİ BAKINNNNN
NİHAN

Adsız dedi ki...

Canımya pek bır yakısıklı cıkmıs resımlerde.Cocuk haklı herkese oynuncak ona gıyılecek bır sey :) umarım kendılerını affettırırler egeye .yenı okulu hayrlı olsun ve arkasalarıylalada hep mutlu olsun.ıkınızıde hem Kurban Bayramını, hemde Yenı Yılını kutluyorum. optummmmm

Adsız dedi ki...

Ay Masallahhhhh :)
Hanifecigim nasıl buyudu bizim oğlan...Allah yolunu bahtını acık etsin insallah butun arkadaslarıyla birlikte

Senin, Ege'min ve butun ailenizin yeni yılını kutlarım ve bu sene hersey gonlumuzce olsun dilerim canım

Adsız dedi ki...

ttttttttgggggggggggnndsdvddd ddddd ssssssscs
hhhhh


Hanifecim yukarda yazanlar Güney'in Ege'ye mesajı, kendisi yazdı:))

Sizi öpüyoruz.

Güney-Pelin

Adsız dedi ki...

Canım merhaba,

Bugün Bora'nın bilgisayarından internete girme fırsatım oldu, fırsat bu fırsat deyip siteye girdim. Resimler çok güzel çıkmış, oğluş ne kadar büyümüş.
Yeni Yılınızı kutluyor, sizi çok çok öpüyoruz.

Sevgiler,

Pelin

Mr_TD dedi ki...

Sevgili Egem,

Üzüntünü anliyorum ve hislerini paylasiyorum,onlar gidip kendilerne corap alsinlar dimi :)
Kimbilir belki noel babanin da sana baska hediyeleri de olur,son dakika süprizi,ümidi kesmemek lazim.

Sana ,annecigine ve babacigina,tüm ailene güzel yepyeni bir yil diliyorum,umarim hep böyle neseli,saglikli ve mutlu olursin

T:D Abin

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Cok tesekkur ederim..

Pelin'cigim merhaba,
Yerim ben Guney'imi:) Canim benim o da koca adam olmus, fotograflarini cok fazla guncellemiyorsunuz ama:(
Sizin de yeni yiliniz kutlu olsun, mutluluk, ve saglik dolu bir yil dilerim size..
Opuyorum hepinizi..

TD abicigim,
Annem ve babam yeni yil icin bol bol oyuncak aliyorlar o yuzden, evde arabadan gecilmiyor:)
Annem, babam ve tabii ben de senin yeni yilini kutluyoruz, guzel ve saglikli bir yil diliyoruz sana..
Sevgiler...