Surpriz

Çarşamba, Aralık 13, 2006

"Sagolsun Cafe Wien'den TD abim sayesinde annem en favori video goruntumu siteme yerlestirebildi.. Buradan TD abime cok tesekkur ediyorum, sevgilerimi gonderiyorum:)) "




Gecen sene bahar aylarinda cekmistim bu goruntuyu. Ege yaklasik 1,5 yasinda. Uykudan yeni kalkmis, uzerine orttugum battaniyeyi baglamisim boynuna, aglamak uzereydi ve oyle yaparak kandirmistim sanirim:) Daha konusamiyor o siralar. Hatta uyku sersemliginden ayakta zor duruyor, ama simdiki asklarindan bucumen (superman) pozlarinda...

Guzel ve saglikli gunler...

9 yorum:

azizenaz dedi ki...

hanife ben de heycanla bakayim dedim daha once seyretmistim ya o hallini egenin ama gozukmuyor((((((( ben goremedim

Mr_TD dedi ki...

Sevgili Egem,

artik sen de youtube kahramanlari arasina katildin.Annen bu video isini cok güzel bir sekilde basardi,onu da kutlamak lazim bu arada:)

Yeni videolarini bekliyoruz,

slmlar
TD

*Ra dedi ki...

Yine günün ilk saatlerinde harika bir post ile karşılaştım. Günüm de böyle geçer umarım. Ya nasıl kucaklamak istedim o minicik halini. Utku kadarmış. Biz şimdiden Utkunun eski hallerine bakıp ne kadar küçükmüş diye gülüyoruz. Utku da Ege abisi gibi bilgisayar meraklısı oldu çıktı. Egenin yolundan geliyoruz. Sevgiler.

Hanife dedi ki...

Sermin'cigim,
Bilmiyorum neden goremiyorsun. Ben de aciliyor, baska bilgisayrdada denedim, aciliyordu:(

Sevgili TD,
Cok tesekkurler yeniden. Yeni goruntuler ekleyecegim elbet:)

Rabia'cigim,
En sevdigim goruntusu bu Ege'nin. Cok fazla cekimleri yok ama arada ekleyecegim goruntuler:)

Adsız dedi ki...

AY CANIM YA SESİNİZİ DUYMAK NE KADAR GÜZEL YANIMDAYMIŞSINIZ GİBİ HİSSETTİM.EGOŞ ÇOK ŞEKER ÇIKMIŞ YA TAM BÜCÜMEN:))AMA ARTIK ABİ OLDU BUNLAR HATIRA KALDI DİMİ ANNESİ:)
YENİ GÖRÜNTÜ İSTERİZ...:)))))
ŞU TEKNOLOJİ VARYA ARADAKİ KİLOMETRELERİ YOK EDİYOR.HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM KENDİNZE İYİ BAKIN
NİHAN

Adsız dedi ki...

Hanıfecıgım egenın bu halıne bayıldım.uykulu halı ve nerdeyse aglıyacakmıs gıbı olan goruntu.... canım benım,ufak olmak ne guzel bır sey opuyorum ıkınızıde

Adsız dedi ki...

Hanifeciğim,
annemin vefatı dolayısıyla bırakmış olduğunuz nazik mesaja teşekkür ederim sevgilerimle

Nukhet dedi ki...

Merhaba Hanife
Bugun hem seninle hem egenle hemde guzel tariflerinle tanistim. Oglun cok yakisikli gercekten, bir o kadar da sevimli elbette. Bundan sonra sizi linklerime ekleyerek surekli takip edecegim. sevgiler

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Ne komik degil mi??
Son 3-4 gundur hasta oldugumdan ne mesajlara bakabildim ne sayfaya. Ekeleme yapacagim en kisa zamanda.
Optuk seni

Canim Sher,
Ben baktikca bebekken ne degisikmis diyorum. Bu kadar buyudugune inanamiyorum hala:) Zaman su gibi geciyor:)

Sevgili Candan,
Annenize Allah'tan rahmet diliyorum..

Sevgili Nukhet,
Mesajiniz icin tesekkurler.

Sevgiler..