Ole ole Bacibon Egeee!

Çarşamba, Aralık 20, 2006



Huzurlarinizda Bacibon(sampiyon) Ege:))

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanıfecıgım bu cocuk bır harıka :) konusmaları ne tatlı gelıyor kulaga hele adını igeee dıye soylemesı cok hosuma gıttı.igeyi opuyorum dudaklarındaaannnnn

Unknown dedi ki...

Hanife'cim Ege'ye bakmk icin geldim canli canli bacibon egeyi gordum:))Aman maallah yaa...Bizimkide biraz dillendi...Bicir bicir anlatiyor ama hnuz erken.Ama boylesi bile cok tatli:)Ege'yi operim yanaklarindan...(Bu arada saniyorum linklerinde sayfam silinmis.Sen sorun oldugu zaman soyleyin demistin)...Operim ikinizi...Darisi biim Furkan'in basina.

Adsız dedi ki...

ay yerim seni ya hani ilk bacibon değişi varya koptum gülmekten.tatlı surat'ım yaaaa benim:))))))))
nihan

*Ra dedi ki...

Allahım bu ne güzel bir şey böyle. Baciboon Ege. Şüphemiz yok. :))
Çok güzel yaa...
Sevgiler.

Hanife dedi ki...

Tesekkurler arkadalsar ve teyzeler:))
Gulenay, hemen linklere ekleyecegim seni, onceki listeden alma oldu icin senin link gorulmuyor.

Sher,
Igeee demesi cok komik gercekten:)

Nihan'cigim,
sagol canim..

Rabia,
Utku'nun da yakinda boyle pozlarini gorururz insallah:))

Adsız dedi ki...

SEVGILI HANIFECIGIM,BAYRAM VE YENI YIL ICIN ERKENDEN MSJ YAZAYIM DEDIM BELKI VAKTIM OLMAZ DIYE.
HEPINIZIN ONCELIKLE KURBAN BAYRAMINI KUTLUYORUM, YENI YILINDA SAGLIK VE MUTLULUK GETIRMESINI DILIYORUM.KOCAMANNN OPUCUKLER EGEYLE SANA

Nukhet dedi ki...

Cok tatli bu oglan ya. Oley oley Ege. Sevgiler
Nukhet

Hanife dedi ki...

CAnim Sher,
Cok tesekkur ederim.. Sizin de yeni yiliniz mutluluk ve saglikla gecsin.. BAyramin da mubarek olsun canim:)

Tesekkurler Nukhet ablasi:)

Meral dedi ki...

Baciboon Ege'ye sana ve eşine mutlu yıllar ve hayırlı bayramlar dilerim Hanife :-)

Hanife dedi ki...

Cok tesekkurler Meral.
Senin de bayramin mutlu ve guzel gecsin..
Sevgilerimle..