Kule Yapmayi Cok Seviyorum!!

Çarşamba, Ocak 10, 2007


"Bilgisayarda uzun sure kaldigimi goren annem ne zaman aklina gelse, kule yapalim diye beni cagiriyor yanina.. "

Oyunlardan sonra severek yaptigi nadir seylerden biri kule yapmak.
Eserinin yaninda poz vermek ayri bir keyif:)



Bir de kagitlari katlayip keserek yeni desenler yaratma isine sardik, ama onlarin fotograflarini cekmedim daha. Once hayret nidalariyla olayi takdir ediyoruz, daha sonra o sanat saheserlerini yirtarak pek bir mutlu oluyoruz:))


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Egecıgım senı cok ozlemıs olarak hayran hayran seyrettım resımlerını. Oglusum cok buyumus yaaaaaaa , opuyorum o kule yapan ellerını sonra tombıs yanaklarını

Adsız dedi ki...

İLK RESİMDEKİ YÜZ İFADESİNE BAYILDIM.BU ÇOCUK BİR YAKIŞIKLI OLACAK Kİ ANNESİ BÜYÜĞÜNCE YANDIN SEN....ÖPTÜMMMM O TATLI YANAKLARINDAN EGE'M
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sher abla ve Nihan abla,

Bizde sizi cok optuk.. Yakisikli oglum teyzelerine selam soyluyor:)

*Ra dedi ki...

O ne güzel poz öyle. Öperim o bilmiş bilmiş bakan gözlerinden.
Sevgilerimle.

Hanife dedi ki...

Tesekurler Rabia.
Biz de sizleri opuyoruz..

Unknown dedi ki...

Hanife canim.Bende ayni uzuntuden dolayi yazdim bu satirlari.Birde o gece Furkan'i hic o sekilde mutlu gormemis olmam etkiledi beni.Tabi kendi ailemde gozumde canlaninca...Bu halimizi, burada ayni halde olanlar anlar. Ne desem bos ama.Ne yapalim saglikli olsunlar insallah ,imkanimiz olsun yazlari gorurler annane dede babannlerini.(ah benim babamin ici dusuyor.Furkan alooo diyor babam herrgun ariyor bir alo sesine:))dede iste ne yapsin...

Bu arada bacibon:)egeyi operim.Furkan cok yogundu Ege'ye zeiyerte gelemedi:).Furkan'dan Ege kardese selamlar.Videolaini zevkle izliyoruz.:))

Furkan Ve annesi:)

Mr_TD dedi ki...

sevgili egem,
benim de legolarim evde duruyor hala bir torbanin icinde, hala kataloglarini alir bakarim neler cikiyor diye :)

Bu arada kulenin tepesindeki arkadasdan bende de var ; Mc donalds dan cocuk menüsünden cikti :D

slmlar
TD Abin

Hanife dedi ki...

Ege'de cok mutlu oluyor Gulenay'cigim. Misafirlige gitmeyi, insanlarla vakit gecirmeyi seviyor.. Yanlziliktan ve cok fazla oyun secenekleri olmadigindan. Bizler aksama kadar sokaklarda kosturup tum enerjimizi harcardik, arkadaslarla saatlerce vakit gecirirdik. Onlarin boyle bri sansi yok ne yazik ki.. Aklima geldikce benim de icim yaniyor:(
Ttaillerde gecirecegimiz 2 ayi dort gozle bekliyoruz hepimiz..
Seni ve Furkan'i opuyorum..

Merhaba TD,
Demek sen de happy meal seviyorsun, ben de evlenmeden once oyuncaklarini biriktirirdim:) Simdi sira Ege'de, her ne kadar cok onaylamasam da Ege cok seviyor..