Uykuda

Pazartesi, Ocak 29, 2007



Bazen gunduz uykusunu uyumuyor Ege. Akli son oynadigi oyunda kaliyor ya da cok yorulmadigindan uyumak istemiyor ve uykuya dalamiyor, sutunu icip, biraz dinlenip kalkiyor yataktan.. Boyle durumlarda aksam erkenden yatiriyorum oglusumu.. Eger ertesi gun okul varsa sabah kalkmasi daha zor oluyor cunku. Gecenlerde de yine erken yattigimiz bir gun, gunduz cok yorulmus olacak ki, hemen uykuya dalmis, yanina gittigimde derin derin uyuyordu..

Tabi en sevdigi arabalarindan biri de yaninadydi herzamanki gibi:))


6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benım yaaa, yanakları ne tatlı kırmızı kırmızı olmuslar gel benı ye dıyor :) cocuklar hep tatlı ama uykuda bır baska guzel oluyorlar.opuyorum ıkınızıde

Adsız dedi ki...

KUZUCUM BENİM DUDAKLARIDA UZATMIŞ PEMBİŞ YANAKLAR TAM ÖPMELİK VALLAHİ ALLAHIM NAZARDAN SAKLASIN EGEMİ:)))))
NİHAN

Hanife dedi ki...

Tesekkurler teyzeleri:)) Biz de sizleri optuk..

azizenaz dedi ki...

csnim ya ne tatli uyumus uyuduklarinda ne sakin oluyorlar ))))araba tutkusu cok baska cok cesitli arabalari var egenin en degerli seyleri arabalari insallah buyudugunde boyle cesit cesit arabalarin olur
insallah

*Ra dedi ki...

Ama çok masuumm.
Canım benim, arabasını da yanına alırmış. Küçükken ben de bebeğimi yanıma alırdım. Utkunun da biraz bundan büyük kırmızı arabası var onunla uyuyor bazen. Çok fındık oluyor.
Öpüyorum sizleri.

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Sermin ve Rabia..
Uyku en guzell hallerine burundukleri an degil mi cocuklarin?? Ben bzaen seyredip opuyorum bol bol:)) Mizildanma olmadan:)