Michelle Ablam

Pazar, Ocak 21, 2007



Yilbasi aksamindan bu goruntuler. Video cekimi cok iyi degil ama yine de hatira kalsin diye yayinladim..
Michelle arkadasimin kizi ve Ege'yle ilk kez o aksam tanistilar. Aksam yemeginden sonra geceye bizde devam edecektik ve Ege Michelle'den ayri kalmak istemedigi icin basti yaygarayi, o da bizim arabayla yolculuk yapti:)

Opucukler, oyun oynamalar.... Gece bitene kadar onun hatrina Ege'nin aklina uyku bile gelmedi.. Ablasini cok sevdi yanii.





Restaurantin onunde verdigi pozlar..


4 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM CANA YAKIN OĞLUM.... YEDİ KRALLA BARIŞIK SENİN OĞLUN HAYATIM.İSTANBUL DA BENİ İLK GÖRDÜ KUCAĞIMDAN İNMEMİŞTİ YA.KURBAN OLURUM ONA BEN.NE GÜZEL YERLERE GİTMİŞ BİZİM YAKIŞIKLI KARDAN ADAMLAR NOEL BABALAR.:))))ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM HEPİNİZİ KENDİNİZE VE AKILLI BIDIĞA İYİ BAKIN...
NİHAN

Hanife dedi ki...

Genc kizlara ozel ilgimizi biliyorsun Nihan'cigim, capkin mi olacagiz biraz ne:))
Sizde kendinize iyi bakin canim..
Opuyorum sizi..

*Ra dedi ki...

Ay canım benim nasıl da sevgi dolu. Beni de öpsün ama. Kıskandıımmm.
sevgilerimle.

Hanife dedi ki...

Sagol Rabia teyzesi. Seni de oper elbet, gorusunce, Utku'yla bol bol oynarlar:)
Dugun tarifi 29 Temmuz, umarim imkan olur ve tanisiriz..