Canim Kitaplarim

Perşembe, Mart 15, 2007



Her aksam yasanan klasik gorunuler bunlar..
Uyuma hazirliklari, dis fircalama, oyuncaklara bye bye demeler, babaya opucukler ve sonra yatak. Bitmedi, kitap okuma, oradaki tum karakterleri cikardiklari seslerle taklit etmeler, sonra onlara da tek tek bye demeler, hicbirini atlamadan, el sallamalar ve sonra uzanmak...

En sevdigi kitabi bu. Civciv, fare ve kedi..

Fale gaydes, fale gaydes.. Geeel, kedi buyda
diyerek anlatiyor masallarini..

Pijama giymek ayri dert tabii. Superman askindan, kazagini da cikarmak istemiyor, altini giydirmisim ama illa ustu kalacak:)









'Ayni annem gibi yatarak itap okumak pek keyifli:)'



Burada ayri bir hikaye.. Uyku oncesi son kovalamacalar. Yatmamak icin o kadar cok direniyor ki.
Elindeki plastik tabaktan yaptigim maske bozmasi:) Ege, yuzune takip 'manstir' olmustu:)
Gecenlerde sapkasini yuzune takip, canavar gibi sesler cikarip kosarken, yuzunu buzdolabina vurmus ve alnini incitmisti. Ondan sonra bu maskeyi yapmistim ben de. Gerci omru birkac dakika surdu ama Ege'nin mutluluk cigliklari cok guzeldi.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Sitenizi Anne ve Bebisi sitesini incelerken gordum.

Yeni kurdugumuz bir sitemiz var adresimiz:
http://www.gebelikveannelik.com
ayrica birde forumumuz var, anne ve anne adaylari icin eger sitemizi begenirseniz sitenizden sitemize link verirmisiniz? tabi ayni sekilde bizde kendi sitemizden sizin sitenize link verecegiz yani link degisimide diyebiliriz.

Ilginiz icin simdiden tesekkurler

Gebelik ve Annelik Ekibi

Hanife dedi ki...

Sitenizi elbette linklerime eklerim
Sitede yeralan ultrason goruntuleri cok guzel. Basarilarinizin devamini dilerim..

*Ra dedi ki...

Hanifeciğim sizin yolunuzdan geliyoruz canım. Utku da kitablarını çok seviyor. konuşuyor onlarla. Kendi dilinde tabi. Çok güzel yaa..
Beni güldürdüz yine.
Öpüyorum sizleri.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Sitenizden bize link verdiginiz icin tesekkurler bizde sitemizden sitenize link verdik isterseniz bu " http://www.gebelikveannelik.com/linkler.asp " adresten bakabilirsiniz.

Sitemizi begenmis olmaniz bizi sevindirdi. Umariz forumda da sizi gorebiliriz.

Tekrar tesekkurler
Iyi calismalar

Gebelik ve Annelik Ekibi

Adsız dedi ki...

Hanıfecegım oglunda sana benzemıs kıtap severlerden :) bu alıskanlıklar kucuklukte baslıyor umarım hep boyle devam etsın. egenın kendı dıl okuyusuda bır harıka okureken cok guldum opuyorum ıkınızıde

Hanife dedi ki...

Rabia'cigim,
Insallah omru boyunca ellerinden birakmazlar. Ben bilgisayar yuzunden biraz endiseliyim ama olabildigince sevdirmeye calisiyorum..

Link icin tesekkurler..

Sher'cigim,
Sorma aylardir elime kitap almisligim yok, yani okuma konusunda. Derslere kilitlendigim icin pek ugramiyordum yanlarina. Ama gecen hafta tatildik ve yeni kitabi yarilamis durumdayim bu sayede:)
Konusmalarini bir duysan olursun gulmekten. Bazen nasil sasirtiyor beni, ozellikle yeni ingilizce cumleler kurunca:)

Unknown dedi ki...

Ege'cim,
sen hangi maskeyi takarsan tak.Manstir olamyicak kadar meleksin guzel oglum...:))

Hanife dedi ki...

Canim,
Cocuklarin hepsi bir melek degil mi?
Opuyoruz sizi, Toronto'dan sevgiler...