Yilin Son Karindan Goruntuler (di)

Salı, Nisan 22, 2008

Son kar diye baslik attim ama degilmis. Hikaye yazinin devaminda:)



Iki hafta once cekildi bu fotolar. Ayin basinda yani. Cumartesi sabah surpriz karla karsilastik ve her yer bembeyazdi. Dedik, yilin son kari yagdi, onca guzel bahar havalarindan sonra. Bahar dediysem, bu ulke icin ilik sayilacak 0- -5 derece arasi falan..
Baktik ki, her zaman yagan ipek gibi kardan degil, cocuklugumdan bildigim, kartopu oynayip, kardan adam yapabilecegin kar, sulu kar yani..

Simdi bu satirlari yazarken, hafta ici evdeyim. Gecen cumartesi baslayan kar firtinasi hala devam ediyor. Evet Nisan ayini neredeyse bitiridik ve burada kar firtinasi var. Ay basindaki surprizi keyifle gecirdikten sonra bu firtina sinir bozucu tabi. Dun ve bugun nasil araba kullandigimi bilmiyorum. Dun is arkadasim bana "Welcome to Alberta" diye saka yapiyor:)
Aslinda uzun yillardir boyle birsey gormemisler. Cocukluklarinda belki ama simdilerde ilk kez oluyormus. Eskiden Haziranda bile kar yagdi diye hatirlayanlar var..
Buroya gittim, benden baska adam yok tabi. Sevgili patronicem de arayip, sen de eve don, ne yapaksin aksama kadar deyince yeniden dokuldum yollara. Aksam Ege'yi yuvadan almak var simdi:)

Neyse buyrun bir onceki kardan goruntulerimiz..
----------------------------------------

Kirk yilda bir sulu kar yagmis ve ilk kez top yapilabilecek kivamda. Haydi dedik, Ege ilk kardan adamini yapsin.

Ciktik evimizin onune..







Ege once yere yatip, asagidaki kardan melegi yapti:))




Ardindan ailecek kartopu oynadik..
 


 
Iste kardan adamimiz 


 

6 yorum:

azizenaz dedi ki...

hanife kar burdan guzel gozukuyor ama orda eminim hic iyi degildir. Bu sene ne cok kis oldu olduk vallaha sukur bizde 10 gundur bahar geldi biraz daha kar ve kapali hava gorseydim guzenssizlikten olebilirdim .
guzel havalar sizede gelir bir an once insallah

hepinizi optum

Hanife dedi ki...

Kari yagaraken seyretmek disina bir guzelligi yok benim icin de Sermin'cigim. Ama iki gun yagan kardan neredeyse hic kalmaid simdi. Hava sicakligi 13 derece falan iki gundur. Gunduz Ege'yle bol bol yuruyus yaptik:) Ozan abisi gii skate boarda basladi:)
Ne guvensizligi arkadasim, anlamadim.

Opuyoruz hepinizi..

azizenaz dedi ki...

guneszizlik yazacaktim hanife nazla yazilan mesaj bu kadar oluyor sizin siteyi actigim anda basliyor ben yazacagimi demeye ege yi gordugu an cigliklar atiyor
diyorum ki** eger biraz daha gunes goremeseydik olebilirdik** ben cok bikmistim kapali havadan

Hanife dedi ki...

Ilahi Sermin:)
Ben de dedim ne diyor bu hatun:))
Eee Naz ile ancak bu kadar olur degil mi:))
Ben de cok biktim inan, ama 3 gundur bahar havasi var. O kadar guzel ki. Sabah ayagima corap giydigme pisman oldum desem:) Gerci millet coktan cikardi corabi, montu ama ben hala direniyorum:)

azizenaz dedi ki...

hanife bugun de yagmur basladi. 10 gundur guzel giden hava bugun yagmurlu olunca ben yine basladim uzulmeye birde okulda demezlermi**yarin sulu kar basliyor**bende bir ciglik millet sasirdi kar ve kapali hava tek korkum. carsamba bittiyormus sukur birde soguk oldu bugun .Guzel havalar geliyor yasadik bacim gelin nehre mangal yapmgaya gidelim optum sizi.

Nihan Tankurt dedi ki...

ŞAKA GİBİ VALLAHİ...GERÇİ İSTANBULDA HAFTASONUNDAN BERİ SERİN.MONTLARI GERİ GİYDİK VALLA.KANADA'NIN SOĞUĞU BURALARA KADAR GELDİ.AMAN KENDİNİZE DİKKAT EDİN HASTALANMAYIN.ÖPÜYORUM HEPİNİZİ CANIM:)))